Gå til innhold

IKM uke 2 - nytt år og nye muligheter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

På 31.12.2017 den 0.55, Solstråle92 skrev:

Ikm 12 eller 13. 

Det er nå ett år siden jeg sluttet på p-pillen, så jeg har sagt at jeg gir det en periode til før vi kontakter legen.. håper det snart klaffer! Er så lei av negative tester.

Ett år ja.. det er lenge. Jeg sluttet på p plaster i juni. Tror d tar veldig lang tid før alle hormoner er ute av kroppen :-( 

Førstemann? Din alder?

37 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Ett år ja.. det er lenge. Jeg sluttet på p plaster i juni. Tror d tar veldig lang tid før alle hormoner er ute av kroppen :-( 

Førstemann? Din alder?

Førstemann, ja. Jeg er bare 25 år.

På 30.12.2017 den 20.30, Knerten <3 skrev:

Godt at jeg ikke er alene her✌

Her er ikm 11.01.

Da kan bare ventetiden begynne :D La inn aksjer KUN på eggløsningsdagen og jeg fikk ikke orgasme, så har mine tvil om denne pp :D Uansett spennende å se :hjertesmil: God nytt år.

1 time siden, 1-2-3 <3 skrev:

Da kan bare ventetiden begynne :D La inn aksjer KUN på eggløsningsdagen og jeg fikk ikke orgasme, så har mine tvil om denne pp :D Uansett spennende å se :hjertesmil: God nytt år.

Hihi d har skjedd før 😂 blir spennende. La inn noen dager før el, dagen før el og på el dagen.. men tror ikke d brått kan klaffe lissom 🙈 er 5 dpo idag.

4 timer siden, Knerten <3 skrev:

Hihi d har skjedd før 😂 blir spennende. La inn noen dager før el, dagen før el og på el dagen.. men tror ikke d brått kan klaffe lissom 🙈 er 5 dpo idag.

Jaja ☺️ Det blir spennende å se hvordan det går 😂💜 jeg er 3 dpo (1.januar). Prøver å glemme det litt, kanskje tiden går litt fortere da😅 Er det din første?

Annonse

6 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Jaja ☺️ Det blir spennende å se hvordan det går 😂💜 jeg er 3 dpo (1.januar). Prøver å glemme det litt, kanskje tiden går litt fortere da😅 Er det din første?

Ja jeg prøver d samme... vært helt opphengt tidligere pp og ikke klart å tenke på andre ting. 🙈 dette er nr 3 og vi føler litt på at d er galskap....hehe siden to funker fint 💗 

17 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ja jeg prøver d samme... vært helt opphengt tidligere pp og ikke klart å tenke på andre ting. 🙈 dette er nr 3 og vi føler litt på at d er galskap....hehe siden to funker fint 💗 

Hahaha 😂😂 samme her 😏 Det er begynt å bli komfortabelt her hjemme nå som minsten er fylt 3 år 😂 Må tenke langsiktig vettu. Det skumle er at med 3 barn blir vi voksne i undertall 😬

19 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Noen symptomer damer? Her er det mensensmerter LIGHT.. og i dag har jeg være sykt irritabel 😬

Nada. Hadde sykt ømme pupper rett etter el, men ikke nå. Hadde stikking ved høyre eggleder 4 dpo. Hvorfor stikker d på samme side som egget ble sluppet fra denne el tro... 🙈

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Nada. Hadde sykt ømme pupper rett etter el, men ikke nå. Hadde stikking ved høyre eggleder 4 dpo. Hvorfor stikker d på samme side som egget ble sluppet fra denne el tro... 🙈

Hvordan vet du hvilken eggleder som slapp egget? Jeg har hatt stikkinger i venstre eggstokk😏

14 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

Hvordan vet du hvilken eggleder som slapp egget? Jeg har hatt stikkinger i venstre eggstokk😏

Hadde sykt vondt i den høyre under el, så regner med det 😊 pleier å ha vondt i annenhver side. Men nå begynte d å stikke der 4 dpo. Er 7 dpo idag.

23 timer siden, Knerten <3 skrev:

Blir spennende å se om en av oss får positiv test i uke 2 💗

Ja, så spennende 💗 Tiden går så sakte 🙈 Merker du noen forskjell denne syklusen hvor du har fått progesteron? 😊

Endret av Stjerneskudd18
12 timer siden, Stjerneskudd18 skrev:

Ja, så spennende 💗 Tiden går så sakte 🙈 Merker du noen forskjell denne syklusen hvor du har fått progesteron? 😊

Ikke så mye enda.. har begynt å spotte 9 dpo i de siste pp og tenker at det er altfor kort lutealfase. Så blir spennende å se denne pp da. Er vel 7 dpo idag. Men det er jo sykt dyrt med Lutinus, så tenker at jeg ikke kan bruke det hver pp om dette tar lang tid.. 

Føler egentlig at jeg ikke klarer å bli gravid..og forstår d egentlig ikke siden jeg "bare" er 37 og har to fra før..

Men moren min har veldig stor aldersforskjell mellom oss 3 barna, så hun slet nok med det samme..

24 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Ikke så mye enda.. har begynt å spotte 9 dpo i de siste pp og tenker at det er altfor kort lutealfase. Så blir spennende å se denne pp da. Er vel 7 dpo idag. Men det er jo sykt dyrt med Lutinus, så tenker at jeg ikke kan bruke det hver pp om dette tar lang tid.. 

Føler egentlig at jeg ikke klarer å bli gravid..og forstår d egentlig ikke siden jeg "bare" er 37 og har to fra før..

Men moren min har veldig stor aldersforskjell mellom oss 3 barna, så hun slet nok med det samme..

Vi får krysse fingrene for at det går 🙏🏼 Det er kanskje ikke uvanlig at det tar litt tid i gjennomsnitt heller? 

Jeg har det siste året begynt å spotte rundt en uke etter EL, og skal til gyn nå 19.01. Frykter at det er lutealfasesvikt. Hadde SA i sept 2016, og da trodde jeg ikke at jeg var gravid fordi jeg hadde spottinger. Testet nesten en uke etter ikm, og fikk positiv test. Ikke lenge etterpå mistet jeg, og spottingene har vært der siden 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...