Gå til innhold

Rødt belte til stjernegutt i Lucia-toget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knis. 

Håper så inderlig du laget dette for å provosere. Hvem faen bryr seg om sneipen din har belte eller ei over den delikate nydelige skjorta. 😂😂😂Ingen i hele verden, dette er en barnehage. Ikke en militærparade. 

Anonymkode: 4f33d...442

Skrevet

Han er 4. At han har «gått glipp av» 2 runder er ikke noe krise. Han husker det ikke likevel. 

Men! Du syns ikke det skaper unødvendig misunnelse da, at han får hatt og stjerne og alt, mens de andre trasker rundt i hvite t-skjorter og slitent glitter rundt livet? 

Du vet, selvom dere kun har et barn og aldri noensinne skal ha flere, Så trenger dere ikke skjemme han bort bare fordi dere kan. 

Anonymkode: b4169...186

Skrevet

Valgfritt😊 Personlig liker jeg rødt silkebånd best, men det blir aldri for mye glitter for barna😅

Anonymkode: 81560...a9f

Skrevet

Jeg begynner å lure på om det er du som skriver alle trolleinnleggene her inne. Måten du ordlegger deg på i innlegget - du kan ikke være seriøs?! 

Anonymkode: d56db...031

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Valgfritt😊 Personlig liker jeg rødt silkebånd best, men det blir aldri for mye glitter for barna😅

Nå har jeg sjekket litt. Det ser ut som rødt belte er for jenter, og at guttene ikke har noe. Problem løst :)

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg begynner å lure på om det er du som skriver alle trolleinnleggene her inne. Måten du ordlegger deg på i innlegget - du kan ikke være seriøs?! 

Forresten så skjønner jeg opplagt at du prøver å være morsom og har en humoristisk undertone - det er bare det at det er så simpelt (til stadighet) å harselere med andre for å opphøye seg selv.. Men jo da, det er bra med ironi og humor på dette forumet..

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Forresten så skjønner jeg opplagt at du prøver å være morsom og har en humoristisk undertone - det er bare det at det er så simpelt (til stadighet) å harselere med andre for å opphøye seg selv.. Men jo da, det er bra med ironi og humor på dette forumet..

Så utrolig hårsår du er. Ta deg sammen. 

Skrevet

Jeg har fire barn og vært utallige luciafeiringer, men aldri har jeg sett en gutt med spiss hatt. Sikkert noen barnehager som lager sånne, men de barnehagene (og skolen) jeg har vært i har både gutter og jenter glitter i håret. 

Stusselig i dine øyne, vakkert i mine. Ingenting er vel mer sjarmerende enn et lite minimenneske med pappas store t-skjorte på snei, med glitter rundt magen og i håret. Rørende vakkert er det, jeg begriper ikke hvordan du kan kalle det stusselig. 

Anonymkode: 312dc...dbc

Skrevet

Herr Sønn...... *grøss*

Anonymkode: ace49...5ac

Skrevet

Du er sikker på at han skal kle seg ut, da? Her var 4-åring superklar, men det er bare førskolebarna som skal gå i tog... 

Anonymkode: ec7ab...147

Skrevet

Hele avdelingen gikk. Det var fint. 

Skrevet

Du ville fått cavaen i vrangstrupen hvis du hadde sett min sønn i morges. Hadde lagt frem luciadrakt, lys og glitter i går kveld, men kom i morges på at de i år skulle gå ute. Luciadrakt utenpå vinterdress var mission impossible, så etter å ha raidet garderoben etter noe hvitt endte det med storebrors Real Madrid-drakt. Glitterfaenskapen røk, puls og blodtrykk steg, og løsningen ble en LED-lyslenke (på batteri) fra lillesøsters rom. 

Sjarmfaktoren på toget var skyhøy. Vi var ikke de eneste med nødløsninger, men resultatet var et herlig virvar av storfornøyde unger. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du ville fått cavaen i vrangstrupen hvis du hadde sett min sønn i morges. Hadde lagt frem luciadrakt, lys og glitter i går kveld, men kom i morges på at de i år skulle gå ute. Luciadrakt utenpå vinterdress var mission impossible, så etter å ha raidet garderoben etter noe hvitt endte det med storebrors Real Madrid-drakt. Glitterfaenskapen røk, puls og blodtrykk steg, og løsningen ble en LED-lyslenke (på batteri) fra lillesøsters rom. 

Sjarmfaktoren på toget var skyhøy. Vi var ikke de eneste med nødløsninger, men resultatet var et herlig virvar av storfornøyde unger. 

Ha ha ha! Nå lo jeg høyt og vekket babyen! LED-lyslenke MÅ vi jo bare surre ungen inn i til neste år, når hun endelig blir førskolebarn. 

Anonymkode: ec7ab...147

Skrevet

Jøye meg for noen svar du får HI. Så koselig at du har sydd drakt til sønnen din. Hadde jeg aldri klart. Her ble det i alle år hvit strømpis og genser. Du får overse de grinete svarene du har fått ;) Ha en fortsatt fin førjulstid!

Skrevet

Herr Sønn var nok lett gjenkjennelig i dag, med spiss stjernehatt, stjerne i hånden og hjemmesydd drakt. Tviler på at det var flere slike 4- åringer som gikk i Lucia- tog i dag🤣

Skrevet

Her gikk flere i hvit strømpebukse og en hvit genser! Lys og glitter! Flere sang en setning solo og alle virket veldig fornøyde. 

Anonymkode: 3ac62...563

Skrevet
13 minutter siden, Evablaum skrev:

Herr Sønn var nok lett gjenkjennelig i dag, med spiss stjernehatt, stjerne i hånden og hjemmesydd drakt. Tviler på at det var flere slike 4- åringer som gikk i Lucia- tog i dag🤣

Han var nok kjempe søt.

Skrevet
4 minutter siden, *Lissi* skrev:

Han var nok kjempe søt.

Det er det ikke tvil om. Akkurat som alle pappaskjortestjerneguttene med slitent glitter.

Skrevet
2 minutter siden, sug lut skrev:

Det er det ikke tvil om. Akkurat som alle pappaskjortestjerneguttene med slitent glitter.

Var sikkert ikke meningen med innlegget å snakke ned "pappaskjortestjerneguttene med slitent glitter" ;)

Skrevet
9 minutter siden, *Lissi* skrev:

Var sikkert ikke meningen med innlegget å snakke ned "pappaskjortestjerneguttene med slitent glitter" ;)

" Har jo vært med på Lucia da jeg jobbet i barnehage, men der hadde barna utrolig stusselige Lucia-antrekk ... ikke noe å skrive hjem om, altså. "

"Du skjønner hva jeg mener: hvit T-shirt i str.XXL eller «Pappa-skjorte» som en gang har vært hvit, slapt juletreglitter i håret "

Nei, det var nok ikke meningen å snakke ned noen eller noe som helst...

Skrevet

Her har de heldigvis liggende antrekk til barna i barnehagen, så vi slapp å gjøre noe mer ut av det. Det var slappe pappatskjorter i alle størrelser og glitter på hodet å lys. Nydelig fine var de alle sammen ❤️ 

Helt greit av hi å lage antrekk å gjøre litt ut av det, men absolutt IKKE greit å rakke ned på andre antrekk! Det skal ikke være kjøpepress på slike ting! Herregud det er en gang i året og helt meningsløst å skulle gjøre så mye ut av det, uansett om man har 1 eller flere barn. Barna koser seg uansett om de har en stor T-skjorte eller hjemmesydd antrekk! 

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

" Har jo vært med på Lucia da jeg jobbet i barnehage, men der hadde barna utrolig stusselige Lucia-antrekk ... ikke noe å skrive hjem om, altså. "

"Du skjønner hva jeg mener: hvit T-shirt i str.XXL eller «Pappa-skjorte» som en gang har vært hvit, slapt juletreglitter i håret "

Nei, det var nok ikke meningen å snakke ned noen eller noe som helst...

Haha! Nå tolker jo folk alt i verste mening ;) At dere gidder. At voksne folk svarer som enkelte her gjør er vel mer sjokkerende enn at HI ville lage litt mer ut av kostymet til sønnen.

Skrevet
2 timer siden, *Lissi* skrev:

Haha! Nå tolker jo folk alt i verste mening ;) At dere gidder. At voksne folk svarer som enkelte her gjør er vel mer sjokkerende enn at HI ville lage litt mer ut av kostymet til sønnen.

Du, det her er lesing ikke tolking. 

Anonymkode: a71d9...33c

Skrevet

Hvordan ser en hjemmesydd luciakjole ut da? Har ikke sett noen i brhg som ikke har på seg fars skjorte osv, trodde det var en del av greia.

Men trodde ternene hadde glitter og stjerneguttene hatt, ikke at alle har glitter?

Anonymkode: 3f732...13e

Skrevet

Håper beltet ble svart, for her er det tydelig at mamma har svart belte i luciadrakt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...