Gå til innhold

Hjeeelp min datter ønsker seh en type sko og jeg aner ikke hva hun snakker om!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter sin største ønske er sko med pigger som man kan ta ut og inn. Servil si ikke pigger i hverdagen og pigger ute når det er glatt. Finnes dette?? Hun mener en hun kjenner har det. Dette ønsker hun seg over alt på jord!

Anonymkode: f9fd0...c71

Skrevet

Oi gikk litt fort for seg beklager alle skrive feilene 

Skrevet

Håper det finnes. I så fall skal jeg vinne i Lotto og kjøpe et par til alle middelaldrende damer som draaaaar broddskoene over flisgulvene på butikkene her😬😖🙉

Anonymkode: f7664...40f

Skrevet

Har ikke funnet det. Jeg er ikke middelaldrene men går med pigger  :) ( har da spurt både på min lokale butikk og bussen om dette er greit å også bruke inne hos de og fått ja til dette)

Har ikke tenkt å ryke leddbåndet igjen.

Anonymkode: 9efad...e1e

Skrevet

Jeg husker lignende fra ca 20 år tilbake, mine var "snow joggs",  og det var en brodd ting midt under som kunne flippes åpen og tilbake igjen :)

Anonymkode: 87277...871

Skrevet

Ser ikke bort fra at det finnes, men de fleste piggsko som i gamle dager hadde pigger man måtte/kunne skru ut og inn har nå faste pigger i stedet. Så hvis du finner ut hva hun mener så legg inn her!

Skrevet

Det må jo være de fra lives ! Supert tusen takk alle sammen! Noen som vet hvor lang tid det tar med frakt fra footway?

Skrevet

Tror de har noe liknende på Enklere liv. Men det er kanskje ikke de fresheste modellene..

Anonymkode: 5e828...ca4

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det må jo være de fra lives ! Supert tusen takk alle sammen! Noen som vet hvor lang tid det tar med frakt fra footway?

Når kommer skoene mine?

- Hvis du bestiller før kl 15:00 på hverdager sendes oftest skoene dine samme dag. Det betyr at du får pakken din innen 1-5 dager. Når vi sender pakken din fra lageret vårt får du en bekreftelse sendt til e-postadressen du angav når du la bestillingen og når pakken har kommet frem får du vite det via sms. Alle sko du ser i web-butikken fins på lageret vårt og vi gjør vårt aller beste for å få sendt varene til deg så fort som mulig. Leveringstiden er avhengig av hvor du bor i Norge.

Til Oslo/Østlandet gjelder 1-2 dager.
Til Sørlandet/Vestlandet/Midtnorge tar det 3-4 dager.
Til Nord-Norge er det 4-5 dager.

Anonymkode: 5e828...ca4

Skrevet

Har bestille de fra footway nå håper at de er fine bestillte i enkel svar semsket skinn modell. De var fine og nøytrale nokk til hverdags bruk. Så håper hun blir fornøyd.

Skrevet

Tenker det nok ikke blir så enkelt å vippe de frem og tilbake med nye annet rart under skoene og i furene som det er meningen de skal inn i igjen, og med kalde fingre.

Bør ha en pinne å få ting ut av furene først der du står på ett ben.

Skrevet

håper dere blir fornøyde :)

Anonymkode: 87277...871

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tenker det nok ikke blir så enkelt å vippe de frem og tilbake med nye annet rart under skoene og i furene som det er meningen de skal inn i igjen, og med kalde fingre.

Bør ha en pinne å få ting ut av furene først der du står på ett ben.

Vi for se hun ønsker de mest for å gå tur med hundene, da kan hun vippe de opp før hun drar. Så kan hun bruke de til vanlig også leste litt om hva andre synes om de og det har kun vert positivt

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke funnet det. Jeg er ikke middelaldrene men går med pigger  :) ( har da spurt både på min lokale butikk og bussen om dette er greit å også bruke inne hos de og fått ja til dette)

Har ikke tenkt å ryke leddbåndet igjen.

Så rart at du har fått lov til det hvis du har pigger, for de ødelegger gulvene. Her står det skilt ved inngangsdørene på senterene og de fleste matbutikker. Men jeg skjønner deg, for det er tungvint å ta de av og på, spesielt hvis det ikke er noe å sitte på i nærheten

Anonymkode: 84de8...1d3

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så rart at du har fått lov til det hvis du har pigger, for de ødelegger gulvene. Her står det skilt ved inngangsdørene på senterene og de fleste matbutikker. Men jeg skjønner deg, for det er tungvint å ta de av og på, spesielt hvis det ikke er noe å sitte på i nærheten

Sikkert på grunn av at nærbutikken her har fliser. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert på grunn av at nærbutikken her har fliser. 

Heldiggris :)

Skrevet

Sånne sko kunne jeg tenkt meg på jobb, så veldig kjekt ut :)

Skrevet

Jeg har sånne. De er fantastiske. Ikke vanskelig å vippe piggene og inn. Det følger med en rød liten vippepinne. Eller så bruker man bare bilnøkkelen. 

Reddet meg mange ganger når jeg var gravid. 

Anonymkode: 583ee...e66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...