Gå til innhold

Eva Trio white line gryter, erfaring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har hatt sånne noen år, det eneste jeg har å utsette på dem er at de bruker litt lengre tid på å få kokt opp enn andre.

Anonymkode: 683ad...75f

Har induksjon.

Anonymkode: 683ad...75f

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi vurderte dem, men husker vi leste mye dårlig omtale som gjorde at vi valgte de i sølv. Husker ikke helt hva det var i farten, men var nok til at vi valgte de bort. 

Anonymkode: bc476...26c

Hmm nå har jeg googlet og kommet over skremmende mange dårlige omtaler! Er jo helt bak mål med så dyre gryter, og så tåler de så lite!!

Er du fornøyd med stålgrytene da? Noe å utsette på dem?:) Eva solo/trio er uslåelig på design når det gjelder gryter, jeg liker at de har høye kanter. 

HI

Anonymkode: d829e...a77

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hmm nå har jeg googlet og kommet over skremmende mange dårlige omtaler! Er jo helt bak mål med så dyre gryter, og så tåler de så lite!!

Er du fornøyd med stålgrytene da? Noe å utsette på dem?:) Eva solo/trio er uslåelig på design når det gjelder gryter, jeg liker at de har høye kanter. 

HI

Veldig fornøyd med dem. Kjøpte dem i sett med 4-5 gryter + «sil». Eneste minuset er at de kom uten lokk så måtte kjøpe det i tillegg. Lokkene er eneste jeg ikke er helt happy med, kjøpte de i glass fordi det var de butikken hadde. 

Kjelene er helt suverene når det gjelder renhold. Har svidd dem rimelig hardt og får den alltid helt rene og «som ny». Hatt dem siden mars i år :) 

Annonse

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Veldig fornøyd med dem. Kjøpte dem i sett med 4-5 gryter + «sil». Eneste minuset er at de kom uten lokk så måtte kjøpe det i tillegg. Lokkene er eneste jeg ikke er helt happy med, kjøpte de i glass fordi det var de butikken hadde. 

Kjelene er helt suverene når det gjelder renhold. Har svidd dem rimelig hardt og får den alltid helt rene og «som ny». Hatt dem siden mars i år :) 

Tusen takk for svar!:) Jeg bestilte disse nå: https://www.kitchn.no/nettbutikk/gryter-og-panner/gryter-og-panner/202351/

Er det de du også har kanskje?:) Jeg kjøpte ikke lokk, tipper jeg kan bruke noen jeg har fra før, lokkene var så dyre :o

HI 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...