Gå til innhold

Uke 7 - ingen symptomer

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå midtveis i uke 7, og har altså nesten ikke hatt symptomer. Hadde menslignende smerter i uke 4 og 5, men siden da ingenting, kanskje litt ubehag i lysken en sjelden gang. Er dette vanlig? Begynner å bli bekymret for om det er noe der i det hele tatt. Nesten som jeg håper på å bli kvalm eller noe snart... Flere som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: deb29...6d8

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144336584-uke-7-ingen-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt er nok i skjønneste orden. Du kan jo bestille deg en privat UL hvis du vil bli betrygget av det. Jeg er i uke 16 og har fremdeles ingen symptomer. Har vært på ultralyd to ganger og sjekket. Det verste nå er at magen ikke vokser heller. VELDIG spent på OUL. 

Endret av century
8 timer siden, century skrev:

Alt er nok i skjønneste orden. Du kan jo bestille deg en privat UL hvis du vil bli betrygget av det. Jeg er i uke 16 og har fremdeles ingen symptomer. Har vært på ultralyd to ganger og sjekket. Det verste nå er at magen ikke vokser heller. VELDIG spent på OUL. 

Takk for svar! Det er jo litt betryggende. Vet ikke hvorfor jeg valgte å skrive som anonym, men jeg er trådstarter. 😂 Vi har ikke de samme mulighetene for privat UL her jeg bor, da må man reise et stykke. Har kontaktet nærmeste, og jeg står på venteliste for privat UL i januar. Da er jeg mellom uke 10-14-ish så det er vel greit selv om jeg synes første trimester gåååår sååå treigt, så ventetiden føles lang. Om jeg ikke får plass i januar får jeg pent vente til OUL 😊 Nå er det ikke lenge til din OUL, da! Skjønner godt at du er spent 😊

Jeg hadde lite symptomer i starten. Tenkte akkurat som deg, at jeg gjerne kunne bli kvalm, for da hadde jeg i det minste et symptom. Angret meg noen uker etterpå, da kvalmen herjet hver morgen og kveld. Jeg er nå snart over i 3.trimester 😊👍

Anonymkode: a5f3e...455

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde lite symptomer i starten. Tenkte akkurat som deg, at jeg gjerne kunne bli kvalm, for da hadde jeg i det minste et symptom. Angret meg noen uker etterpå, da kvalmen herjet hver morgen og kveld. Jeg er nå snart over i 3.trimester 😊👍

Anonymkode: a5f3e...455

Okei. Jeg bør kanskje bare være fornøyd med at jeg ikke kjenner meg dårlig eller noe, er bare litt skummelt å lese om alle de som har symptomer i øst og vest rundt uke 7 når jeg ikke kjenner særlig til det selv 😊 Godt å høre at det gikk bra med deg selv om du ikke kjente særlig i starten. 😊

Jeg er i uke 6 og har heller absolutt ingen symptomer og begynner å bli bekymra. Er jeg VIRKELIG gravid uten noen som helst tegn til det? :o
Dagene går sååå sakte, og jeg bare ønsker å komme meg forbi første trimester nå slik at jeg kan få bekreftet at det faktisk er en baby der inne :)

Anonymkode: 2656d...152

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er i uke 6 og har heller absolutt ingen symptomer og begynner å bli bekymra. Er jeg VIRKELIG gravid uten noen som helst tegn til det? :o
Dagene går sååå sakte, og jeg bare ønsker å komme meg forbi første trimester nå slik at jeg kan få bekreftet at det faktisk er en baby der inne :)

Anonymkode: 2656d...152

Ja det skjønner jeg, men det ser jo også ut til at det er vanlig... Må bare satse på det! Jeg har bestilt meg en doppler fra billige-tester.no, bare for å kjenne på ett eller annet. Selv om jeg har skjønt at det ikke er alle som hører noe så tidlig. Får forhåpentligvis hørt ett eller annet etter hvert i alle fall 😊

På 13.12.2017 den 0.33, Loofa skrev:

Ja det skjønner jeg, men det ser jo også ut til at det er vanlig... Må bare satse på det! Jeg har bestilt meg en doppler fra billige-tester.no, bare for å kjenne på ett eller annet. Selv om jeg har skjønt at det ikke er alle som hører noe så tidlig. Får forhåpentligvis hørt ett eller annet etter hvert i alle fall 😊

Hører man noe med doppler før uke 12?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...