Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 Bryllupet er lille julaften så lommeboka er jo ikke full Har kjent bruden kun noen uker, og aner ikke hvem brudgommen er. Hva kan jeg gi som ikke er for dyrt? 😊 Anonymkode: 0cbb2...362
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2017 #2 Skrevet 11. desember 2017 Ingen som har tips? 😐 Anonymkode: 0cbb2...362
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2017 #3 Skrevet 11. desember 2017 Har de ikke registrert seg noe sted? Du sier ikke noe om budsjett? Når du kjenner dem så lite ville jeg gått for feks en god champagne (ikke prosecco eller musserende, men champagne, det er tross alt bryllup). Ev en pen lysestake (mange fine fra feks Georg Jensen på skikkelig gode juletilbud nå). Mer pent fat/bolle til å pynte opp spisebordet (typ fruktfat/bolle). Generelt mange fine designklassikere på tilbud nå før jul. Og husk byttelapp i tilfelle de har en helt annen stil. Anonymkode: 00a89...bf0
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2017 #4 Skrevet 11. desember 2017 Hvor mye har du tenkt å gi for? Har de lagt ut gaveliste? Hva med en pengegave? Noe godt å drikke? En opplevelse? Kinobilletter? Anonymkode: f94e1...6eb
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2017 #5 Skrevet 11. desember 2017 Du har kjent bruden noen uker? Hvorfor skal du gi gave da? Anonymkode: 53622...717
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2017 #6 Skrevet 11. desember 2017 Tenker jeg kjøper et fat som foreslått over her Alkohol utgår da de er muslimer. Grunnen til at jeg skal kjøpe gave er fordi det er uaktuelt å møte opp i et bryllup uten en liten oppmerksomhet! Anonymkode: 0cbb2...362
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå