Gå til innhold

Trenger tips til billige julegaver.

Anbefalte innlegg

Holder på å jobbe oss ut fra en økonomisk krasj, har ca 6000kr hvor noe også må gå til mat og diesel, så kan rekne at vi har ca 3000kr å bruke på gaver. 

De to minste på 2 1/2 og 4 1/2 år har jeg funnet gaver til, men ikke kjøpt de ennå, blir ca 300kr tilsammen. 

Men så har vi barna på 12 og 15 år, noen ideer? Maks 500kr til hver tenker jeg. 

Også noe til våre søsken, og et vennepar, noen ideer? Har ikke tid til å lage noe selv pga eksamen. 

Har droppet ut maaaange gaver, så de som er igjen skal få noe.

Anonymkode: 2dcd4...ec1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144336542-trenger-tips-til-billige-julegaver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, her kan jeg bidra med noen tips tenkte jeg, helt til jeg leste at de billige julegavene var veldig dyre i mine øyne. Er 500 kroner billig julegave altså :hakeslepp:

Anonymkode: 38a2f...420

Nei de er ikke billige gaver, men tenkte mest på til våre søsken, voksne par, når jeg skrev billige gaver. 

Ble litt rotete skrevet 🙈

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei de er ikke billige gaver, men tenkte mest på til våre søsken, voksne par, når jeg skrev billige gaver. 

Ble litt rotete skrevet 🙈

Og prisen å bruke er et absolutt maks, ønsker helst å bruke mindre. 

Er 6 par å handle til.

Er de interssert i matlaging, så koster boka Kokkelære av Tom Victor Gausdal bare 199 på Ark nå, det er et kupp.

Ellers er vel en flaske vin en bra gave til et vennepar, får mye som er anstendig til rundt 150-160. F.eks. denne: https://www.vinmonopolet.no/vmpSite/Producenter/Fenocchio/Fenocchio-Barbera-d'Alba-Superiore-2015/p/759901

Anonymkode: 8d025...a76

Annonse

Har dere abonnement på Adams matkasse? Hvis du bestille julekassen, får dere varer for nesten 1000kr for 400kr. Da får du  masse julegodt som du kan dele opp i gavene. 

Dette får du i kassen: Brente mandler, Juletrøfler, Lakrisfavoritten, Hasselnøttsjokolade, Tiramisumandel, Julekaffe, Jule-te, Lakris-te, Julegløgg, Gløggmiks, Ribbekrydder, Kalkunkrydder, Fullkornssennep, Julegrøtkrydder. 

Anonymkode: 29139...10c

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere abonnement på Adams matkasse? Hvis du bestille julekassen, får dere varer for nesten 1000kr for 400kr. Da får du  masse julegodt som du kan dele opp i gavene. 

Dette får du i kassen: Brente mandler, Juletrøfler, Lakrisfavoritten, Hasselnøttsjokolade, Tiramisumandel, Julekaffe, Jule-te, Lakris-te, Julegløgg, Gløggmiks, Ribbekrydder, Kalkunkrydder, Fullkornssennep, Julegrøtkrydder. 

Jeg har kjøpt denne, og delt opp i kurver og puttet servietter og vin oppi. Det trenger man jo ikke hvis man vil ha det så billig som mulig 😊 Du kan også kjøpe store glass med lokk, putte oppi indigrenser til feks kjeks eller kake, lag for lag, og klistre en fin lapp på hvor du skriver hvor mye vann/melk/egg som skal oppi, hvordan det skal tilberedes og hvordan det skal stekes.

Anonymkode: 61edd...32e

Søsken, vennepar, osv - Bøker! Det finnes MASSE sykt billig og bra på salg. Eller spill, vin, god konfekt, osv. 

Har du sjekket diverse nettbutikker etter noe til barna? Hva slags type gaver ønsker de seg? 

Anonymkode: 053ba...f13

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem f vil ha julete,  julekaffe,  lakriste?  Eller kalkunkrydder og ribbekrydder? Hjelper ikke det spøtt at du får det billig!!

Anonymkode: 24370...0ac

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvem f vil ha julete,  julekaffe,  lakriste?  Eller kalkunkrydder og ribbekrydder? Hjelper ikke det spøtt at du får det billig!!

Og 400 kroner er ikke billig for det der.

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt ærlig, hadde blitt kjempe glad. Noe jeg ikke tenker på å kjøpe selv, men som absolutt hadde blitt satt pris på her i huset. 

Anonymkode: d826c...45f

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er galt med det da? Elsker å få forbruksvarer 🙂

Anonymkode: 3d547...80c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...