Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 Bodde på hotell i utlandet frem i noen dager frem til onsdag..da sjekket jeg ut. Jeg ga hotellet visakortet mitt et øyeblikk når jeg sjekket inn..og de reserverte da hele oppholdet. Når jeg sjekket ut så fikk jeg en ny regning pga det dem hadde reservert var for mye. Betalte der og da den nye regningen og så oppdaget jeg på fredag altså 2 dager senere at dem ikke hadde slettet de tidligere beløpene som de hadde reservert. Jeg sitter nå med maaange tusen i minus på kortet. Er det flere som har opplevd dette og fikk dere penger tilbake automatisk? Anonymkode: 98c9b...87e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bodde på hotell i utlandet frem i noen dager frem til onsdag..da sjekket jeg ut. Jeg ga hotellet visakortet mitt et øyeblikk når jeg sjekket inn..og de reserverte da hele oppholdet. Når jeg sjekket ut så fikk jeg en ny regning pga det dem hadde reservert var for mye. Betalte der og da den nye regningen og så oppdaget jeg på fredag altså 2 dager senere at dem ikke hadde slettet de tidligere beløpene som de hadde reservert. Jeg sitter nå med maaange tusen i minus på kortet. Er det flere som har opplevd dette og fikk dere penger tilbake automatisk? Anonymkode: 98c9b...87e Ta kontakt med hotellet. Skjedde med samboeren min på jobbreise og det ble ryddet opp raskt Anonymkode: 3e996...a46
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 Det tar mange dager å frigi det reserverte beløpet. Det er ikke gjort idet du trekker et annet kort og sjekker ut. Det er ikke hotellets feil, men systemet til bankene. Anonymkode: 343d8...ad6
Holzhaus Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 Helt normalt, ville gitt det opp mot 5 bankdager (ja, litt surt.. greit å bruke kredittkort på hotell av den grunn). At de reserverer for mye er sikkert også helt standard, det er for å å ta høyde for minibar osv. På et hotell jeg har jobbet på i Norge reserverte vi pris for oppholdet + 400 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå