Gå til innhold

Julegave til de voksne i barnehagen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I min bhg-mor kariere kjøpte jeg altidven kurv med frukt og twist og satte påpersonalrommet i begynneksen av desember, med ett kort der jeg skriver hvor taknemmelig jeg er for den jobben de gjør. De fortjener skryt og går det.

Jeg gjør det tidlig i des, så alle får nyte godt av det. 

Og jeg får enormt med tilbakrmeldinger fra personalet som takker for den fine gesten og de vennlige ordene fra meg. Det settes pris på, og er ikke noe som skjer ofte. 

Jeg jobber ibhg, og det er utrolig skjelden vi får noe. 

Nettopp derfor har jeg konsekvent gitt til mine barns barnehage, som ikke er den jeg jobber i.  

Anonymkode: 0a2b9...625

Jobber som ped.leder i barnehage og har fått mye forskjellig gjennom årene, men forventer ingenting. 

Vi har fått godiskurv tidlig i desember for å holde trykket oppe gjennom travel desembermåned. (Det gir jeg også i barna mine sin bhg) Ifjor fikk jeg hjemmelagde fudgebiter i cellofan, Circle K kaffekopp for 2017, og en liten julepynt med koselig hilsen. Og av 5 av 10 fikk vi ingen gave. Sånn generelt kan jeg si at jeg setter mest pris på koselige ord i et kort når foreldrene er fornøyde m oss. En blomst til avdelingen  etc er også hyggelig! 😊

Anonymkode: 57cd3...ea9

Annonse

Det er mitt første år med barn i barnehagen, men jeg har tenkt å kjøpe en kurv og fylle med litt frukt og en pose twist, et julekort og en liten hilsen hvor jeg skryter litt av de ansatte :-) 

Anonymkode: 27a51...2ba

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Gir man julegave til de voksne i bhg? Blir litt sånn smisking spør du meg...

Tenker jeg kjøper noe når min skal slutte i bhg og begynne på skolen, men ikke ellers.

Anonymkode: e1c17...9c6

Når skolebarna slutter hos oss, så får alltid de voksne på gruppen deres koselige gaver. Det som er så kjedelig er at det er alldri faller noe på de som jobber på småbarnsavdelingen, som har hatt barna de 2 første årene. Så jeg setter veldig stor pris på en liten oppmerksomhet til jul

Anonymkode: 594f4...923

Annonse

Jeg kjøper alltid noe, f.eks termokopp, vannflaske, telysestake, nøkkelring, men legger mest flid i å skrive noe personlig til hver enkelt ansatt på avdelingen. I år har jeg kjøpt pannebånd med navnet på de ansatte. Skal i tillegg kjøpe en konfekteske som de kan sette på pauserommet. Gjør ikke dette for å smiske (skulle de liksom passe enda bedre på jenta mi da??), men for at de faktisk passer på det kjæreste jeg har hver dag sånn at jeg kan jobbe. Jeg snakker med de ansatte hver dag og vet godt for en god jobb de gjør. De har virkelig fortjent en liten oppmerksomhet. 

Anonymkode: bfccb...4a5

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når skolebarna slutter hos oss, så får alltid de voksne på gruppen deres koselige gaver. Det som er så kjedelig er at det er alldri faller noe på de som jobber på småbarnsavdelingen, som har hatt barna de 2 første årene. Så jeg setter veldig stor pris på en liten oppmerksomhet til jul

Anonymkode: 594f4...923

Det har du så rett i. Det falt meg ikke inn at de på småbarnsavdelingen ikke vil få noe. Men nå som min går på stor avdeling så er det kanskje for sent å gi noe til de på små?!? 

Da må jeg kjøpe noe til både de på stor avdeling og de på små avdeling den dagen min slutter i bhg. Bli det eneste riktige. Begge avdelinger fortjener å få en liten gave som takk, de gjør en utrolig god og viktig jobb. 

Jeg kjøpte alltid julegave til avdelingen på småbarnsavdelingen når han gikk der. Det kunne være en blomst + en pose med twist, eller en  fin julebok som passer for de minste osv. De fikk selvsagt også en gave den siste sommeren han gikk på småbarnsavdelingen.

Anonymkode: 598e5...8ae

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøper alltid noe, f.eks termokopp, vannflaske, telysestake, nøkkelring, men legger mest flid i å skrive noe personlig til hver enkelt ansatt på avdelingen. I år har jeg kjøpt pannebånd med navnet på de ansatte. Skal i tillegg kjøpe en konfekteske som de kan sette på pauserommet. Gjør ikke dette for å smiske (skulle de liksom passe enda bedre på jenta mi da??), men for at de faktisk passer på det kjæreste jeg har hver dag sånn at jeg kan jobbe. Jeg snakker med de ansatte hver dag og vet godt for en god jobb de gjør. De har virkelig fortjent en liten oppmerksomhet. 

Anonymkode: bfccb...4a5

Så oppfinnsom du er! 

Koselig gjort☺

På 10.12.2017 den 14.27, Anonym bruker skrev:

Hæ? Gir man julegave til de voksne i bhg? Blir litt sånn smisking spør du meg...

Tenker jeg kjøper noe når min skal slutte i bhg og begynne på skolen, men ikke ellers.

Er jo ikke for å smiske!

Synes de gjør en så god jobb på avdelingen så har lyst til å gi de en liten oppmerksomhet!

Anonymkode: 1d900...35c

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er jo ikke for å smiske!

Synes de gjør en så god jobb på avdelingen så har lyst til å gi de en liten oppmerksomhet!

Anonymkode: 1d900...35c

Vet dere hva... Skal en tur på senteret denne uken og kjøpe noe fint til små og stor avdeling 😊 etter å ha lest deres innlegg har jeg lyst til å gi dem en liten oppmerksomhet. Tar tilbake det med smisking...

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet dere hva... Skal en tur på senteret denne uken og kjøpe noe fint til små og stor avdeling 😊 etter å ha lest deres innlegg har jeg lyst til å gi dem en liten oppmerksomhet. Tar tilbake det med smisking...

Så koselig å høre☺

For min del har det med at jeg er så fornøyd med dem og barna mine stortrives der! De fortjener en liten oppmerksomhet fra oss for alt de gjør☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...