Gå til innhold

Tror jeg mister nå

Anbefalte innlegg

Tror jeg holder på å miste :roll:

Har hatt mensmurringer i flere dager. I morrest våknet jeg med blod på papiret når jeg tørket meg. Har murringer så det synger etter å blødninger. Jeg trenger ikke bind men det er mørke rødt friskt blod som kommer. Er så lei meg... Er forresten i min 11 svangerskapsuke.

Har lest at det kan oppstå en blødning rundt uke 10 når morkaken tar over men vil tro det ikke skal komme smerter av den grunn, herreguuuud er så lei meg, denne lille «tingen» var så etterlengter.

Anonymkode: 74631...da5

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144336452-tror-jeg-mister-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff føler med deg! Har mistet noen tidligere selv... den gangen jeg hadde s.a var det aldri tvil-fordi det føltes som fosteret og alt landet med et stort plask i do... så min erfaring er at smerter og blod ikke fører noe godt med seg 😭

Jeg synes ikke du skal ta alle sorgene på forskudd. For det er grunner til at noen blør i svangerskapet. (Mistet en tvilling; morkaka forran osv)  Ta kontakt med legevakt i morgen eller legen på mandag så du får tatt en ultralyd! det er bedre enn å gå og lure.💚 krysser fingrene for at spira fortsatt har det bra 💚 sender en god klem! 

Det har ikke vært så mye blod at jeg trenger bind i dag, men jeg synes det er mye som kommer uansett. Det er rødt og jeg har menssmerter. Utrolig fælt dette, vi har vært så ufattelig glade for at det endelig klaffer.

Skal ringe legen på mandag, min fastlege har UL apperat.

Anonymkode: 74631...da5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...