Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #51 Skrevet 7. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: jeg vet ikke, men navnet hans hadde vi jo allerede funnet, jeg hadde gitt person nr og til og med sett på skjermen. Kan da ikke skjønne at det skulle være nødvendig å gjøre det slik. Anonymkode: 67bd6...53c Så det står i loven at navnet kun skal nevnes én gang? Tror du virkelig at han var ute etter å håne ungen din, ved å si navnet hans høyt? Anonymkode: 704ce...dc7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #52 Skrevet 7. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så det står i loven at navnet kun skal nevnes én gang? Tror du virkelig at han var ute etter å håne ungen din, ved å si navnet hans høyt? Anonymkode: 704ce...dc7 nei, han var ute etter å få rett. Anonymkode: 67bd6...53c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #53 Skrevet 7. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: nei, han var ute etter å få rett. Anonymkode: 67bd6...53c Gå til hans leder. Du blir nok ledd av på bakrommet. Anonymkode: 704ce...dc7
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #54 Skrevet 7. desember 2017 Blir direkte overrasket av apotekansatte noen ganger. ... For noen år tilbake skulle jeg hente en medisin på resept grunnet bakteriell vaginose... Jeg et i utgangspunktet ikke en veldig sjenert person, men denne dama spør høylydt om hvilken farge utfloden min har, siden det ikke var sikkert jeg trengte akkurat den medisinen. Kunne være noe annet enn bakteriell vaginose. Sa klart i fra at det skulle ikke hu bry seg med og at hun skulle gi meg det som var foreskrevet fra lege. Hun ble litt paff, men står ikke å forklarer utfloden min til en apotekansatt. Det gjør jeg hos legen. Gud for en idiot av ei dame. Anonymkode: 43277...4b0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2017 #55 Skrevet 8. desember 2017 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Gå til hans leder. Du blir nok ledd av på bakrommet. Anonymkode: 704ce...dc7 Nei, det tror jeg ikke hun blir! Apotekansatte SKAL vise diskresjon!! Og det tror jeg de aller, aller fleste som jobber på apotek er flinke til også. Anonymkode: 79003...81f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå