Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Sjeldent jeg ser en pen "typisk" norsk mann, hvorfor det egentlig? Har norske menn dårlige gener eller? Anonymkode: 43d2c...30c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Jeg vet om et par typisk norske som jeg syns er veldig pene. Men ellers så syns jeg jo det samme om menn fra absolutt alle andre land. Sjelden man ser noen veldig pene om de er typisk svenske, tyske, franske, kinesiske eller uansett hva. Jeg kan derimot syns at folk jeg kjenner er pene, selv om de kanskje objektivt sett ikke passer inn i et glansbilde. Men det er jo fordi jeg er glad i de at jeg syns de er pene. Anonymkode: 3db45...93a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Hva er en typisk norsk mann da? Anonymkode: 9961d...ae5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Jeg tror det har mye med hvordan de kler seg og steller seg. Svenske menn er mye flinkere til å ta vare på sitt eget utseende. Derfor syns jeg det er mye flere kjekke menn i f.eks Stockholm enn i Bergen. Anonymkode: 93c69...6db
frk Nilsen Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror det har mye med hvordan de kler seg og steller seg. Svenske menn er mye flinkere til å ta vare på sitt eget utseende. Derfor syns jeg det er mye flere kjekke menn i f.eks Stockholm enn i Bergen. Anonymkode: 93c69...6db I bergen så regner jo frisyren bort, du bør/må ha allværsjakke og fornuftige sko som ikke blir ødelagt av været. Litt annerledes i Stockholm gitt
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 Synes det er mange norske menn som IKKE er stygge også jeg da..... Anonymkode: 4e7b9...b44
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #7 Skrevet 6. desember 2017 Godt spørsmål. Kanskje fordi vi er vant til det og dermed blir det mindre spennende? Har flere venner fra utlandet og når de er på besøk påpeker de ofte hvor pene norske menn og kvinner er. Jeg ser ikke helt det samme. De synes også barna med rødlig hår og blå øyne er helt fantastisk vakre (jeg er enig i det). Anonymkode: 52096...e81
Pengetreet Skrevet 6. desember 2017 #8 Skrevet 6. desember 2017 Tvert imot synes jeg det er mange kjekke menn i Norge, men norske menn er nok ikke spesielt sarte og feminint vakre. De er mer barske og maskuline, synes jeg. Så jeg kunne aldri falt for en mann som var tilbrakte mer tid foran speilet enn meg eller var redd for å bli skitten under neglene.
KellyTaylor Skrevet 6. desember 2017 #9 Skrevet 6. desember 2017 La meg få en ekte barsk mann med rustikk utseende, enn en glætt pusekatt som bruker lengre tid på badet enn meg. Turn off... Men så er jeg også svak for sydlandske menn
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #10 Skrevet 6. desember 2017 Jeg er veldig glad i norske menn. Tenker det samme om østeuropeere... Sjelden jeg ser pene og vakre mennesker fra Øst-Europa. Jeg syns også mange svensker er pene.. Ikke så mange dansker. Anonymkode: d51ca...34e
sug lut Skrevet 6. desember 2017 #11 Skrevet 6. desember 2017 Det er jo ikke verre enn at du kan velge en du liker trynet på.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #12 Skrevet 6. desember 2017 Hva synes du er en pen mann da? Synes mange norske menn er pene jeg. Anonymkode: eec12...32d
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #13 Skrevet 6. desember 2017 Er ikke menn generelt ganske stygge, da? Anonymkode: c015c...4f8
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #14 Skrevet 6. desember 2017 Norske menn er generelt pene Hilsen ikke etnisk nordkvinne 😛 Anonymkode: 820e7...528
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #15 Skrevet 6. desember 2017 Synes det er mange kjekke/pene norske menn, jeg. Det er ikke så veldig mange som er slik at man får kink i nakken når man går forbi dem, men hvis man tar seg tid og ser litt nøyere på dem er det forbausende mange som har noe pent ved seg. Jeg så en mann på bussen i går. Han går nok ikke under kategorien "pen", helt normal, ingen spesielle trekk, gikk kledd i mørke vinterklær. Han var en type som jeg ellers knapt ville registrert. Bussturen var kjedelig, så jeg satt og så på ham. Så oppdaget jeg at han hadde veldig pene øyne, og det var noe med utstrålingen hans som viste at han var veldig trygg på seg selv, på en måte som gjorde at han ikke trenger bevise det, han viste også andre omtanke, hjalp en eldre dame med baggasje, en mor med vogn, smilte til et barn. Han gikk fra å være i klassen "tretten på dusinet grå og usynlig" til å bli en ordentlig tiltrekkende mann. Jeg tror man ser det man vil se. Det kan være lurt å se litt bedre etter Anonymkode: f8002...3e7
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #16 Skrevet 6. desember 2017 Synes stort sett de er pene, kjekke og reale. De peneste synes jeg er persiske menn, men norske kommer veldig høyt på liste (kanskje nr to). Anonymkode: 9d288...9e9
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #17 Skrevet 6. desember 2017 Synes det er mange kjekke norske menn jeg! Sammenligner du med feks Øst- Europa eller hele Asia, så ser jo norske menn drit bra ut! (Og joda, det finnes mange mindre pene også.., men likevel..) Anonymkode: d225f...45f
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. desember 2017 #18 Skrevet 6. desember 2017 Hvorfor spør anonyme om så rare ting? Synes aldri de med nick spør så merkelig.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #19 Skrevet 6. desember 2017 Norske menn er de flotteste i verden! Ville aldri vært sammen med annet enn en ekte nordmann. Anonymkode: 165c4...69c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #20 Skrevet 6. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Norske menn er de flotteste i verden! Ville aldri vært sammen med annet enn en ekte nordmann. Anonymkode: 165c4...69c Av nysgjerrighet: Hva er en ekte nordmann? Hva om en av foreldrene er svensk - er han uaktuell da? Eller en av besteforeldrene var tysk eller nederlandsk? Anonymkode: c015c...4f8
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #21 Skrevet 6. desember 2017 Av nysgjerrighet 😊? Eller kanskje mest for å fremme din egen politisk korrekte holdning? Anonymkode: 165c4...69c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #22 Skrevet 6. desember 2017 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Norske menn er de flotteste i verden! Ville aldri vært sammen med annet enn en ekte nordmann. Anonymkode: 165c4...69c Hva i all verden definerer du som en ekte nordmann? Sønnen min som har både norsk blod (og noe samisk et sted langt bak i slekta) og afrikansk blod er da vitterlig en ekte nordmann. Han har slektsforskere i slekta som har sporet slekta tilbake til 1500-tallet. Han er norsk på alle mulige måter, men er litt brunere enn mora. Anonymkode: d6267...6fa
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #23 Skrevet 6. desember 2017 Fordi nordmenn generelt sett er stygge utseendemessig. Anonymkode: d220e...4ab
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #24 Skrevet 6. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva i all verden definerer du som en ekte nordmann? Sønnen min som har både norsk blod (og noe samisk et sted langt bak i slekta) og afrikansk blod er da vitterlig en ekte nordmann. Han har slektsforskere i slekta som har sporet slekta tilbake til 1500-tallet. Han er norsk på alle mulige måter, men er litt brunere enn mora. Anonymkode: d6267...6fa Samme tenker jeg. En av mine beste venninner ser jeg på som like norsk som meg, hun er ikke født her, men hun ble adoptert hit som baby. Første gang jeg så henne, før jeg kjente henne, lurte jeg på hvor hun kom fra opprinnelig. Ble senere kjent med henne, og det tok et par år før det plutselig gikk opp for meg at akkurat hvor hun kom fra opprinnelig visste jeg ikke. Helt sjokkert av meg selv sa jeg det til henne, og det endte meg at vi lo godt av det begge to, for hun hadde heller aldri tenkt på det, for jeg visste jo alt om hennes norske mamma og papp og resten av familien, visste "alt" om oppveksten hennes. At hun har en annen hudfarge enn meg er liksom helt irrelevant. Ellers har jeg vært sammen med to menn hvor den ene var halvt indisk, den andre halvt filipinsk. Begge to født og oppvokst i Norge med "norsk" oppdragelse. Anser dem også som like norske som meg selv. Anonymkode: f8002...3e7
Fandens Oldemor Skrevet 6. desember 2017 #25 Skrevet 6. desember 2017 Kanskje de har for dårlige vekstvilkår. Lite lys og for mye vanning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå