Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Ung-Becca skrev:

Gratulerer til dere med positiv test👏🏼😊 Så moro å følge med for dere! Jeg er redd for kort lutealfase, spotter som regel 3-4 dager før mens. Har 26 dager syklus og de to siste syklusene har jeg begynt å blø ordentlig 2-3 dager før IKM.  Vi har ikke brukt prevensjon siden i sommer, brukt EL kalkulator, men begynte å jakte med EL testester denne måneden. Vil si at dette er vår første ordentlige PP, selvom skuffelsen har vært stor de siste månedene når mens kommer. 

Håper fortsatt at mensen ikke dukker opp for dere andre og at spiren sitter i 2018 for oss alle! Godt nyttår! 🙏🏻

Takk skal du ha 😊

skjønner frustrasjonen din veldig godt. Hvis det er noen trøst så har jeg også korte sykluser (23-26 dager) og laaang mensen (10 dager), så jeg lurte veldig på hvordan jeg skulle rekke både befruktning og lutalfase på de få dagene som var igjen..  men her gikk det altså likevel. Jeg også spotter OFTE, men har fått beskjed om at det er pga sensitiv mormunn. Var likevel bekymret, men her gikk det altså likevel!  Så det kan gå med deg også 😊 

lykke til videre! 🌷🌷🌷

13 timer siden, Hope123 skrev:

Når var din ikm igjen?! 

Men ååå :( krysser fingrene en siste gang for deg jeg!!! 

Jeg har såpass mye mensenmurringer nå, at jeg er sikker på at tanta kommer straks her også, som isåfall betyr at lutefasen min er for kort til at egget får tid å feste seg :(:( 

Hadde IKM 2 januar

Men fikk tr i dag!

Dere, jeg tok en digital test nå. Fikk 3+ uker. Da skal unnfangelsen ha skjedd for over 5 uker siden, står det :s men det får jeg absolutt ikke til å stemme, har jo hatt både negativ test og helt vanlig mensen etter forrige pp.

Hva er greia da? Veldig mye HCG? Haha klager ikke altså, men skjønner ingenting 😅

Annonse

1 time siden, Lola_ skrev:

Dere, jeg tok en digital test nå. Fikk 3+ uker. Da skal unnfangelsen ha skjedd for over 5 uker siden, står det :s men det får jeg absolutt ikke til å stemme, har jo hatt både negativ test og helt vanlig mensen etter forrige pp.

Hva er greia da? Veldig mye HCG? Haha klager ikke altså, men skjønner ingenting 😅

Gratulerer så mye 😊

Siden du har korte perioder kan du jo ha hatt EL rett etter mensen, eller veldig mye HCG, men om du er 3+ uker på vei er jo bare det positivt kortere tid å vente😊 

har du noen gravitets symptomer enda ?😊

4 timer siden, Milla16 skrev:

Gratulerer så mye 😊

Siden du har korte perioder kan du jo ha hatt EL rett etter mensen, eller veldig mye HCG, men om du er 3+ uker på vei er jo bare det positivt kortere tid å vente😊 

har du noen gravitets symptomer enda ?😊

Ja, det er sant, kan godt ha noe med det å gjøre - takk for svar 😊

ikke så mye symptomer enda, hadde menskramper forrige uke men de har gitt men nå. Men litt vondt i korsryggen, og litt stiv/støl på en måte over magen. Vet at magen selvsagt ikke vokser enda, men er vel kanskje noe som strekkes der inne. 

48 minutter siden, Lola_ skrev:

@Milla16 og takk for gratulasjon forresten, er veldig gøy dette! hvordan går det med deg?😊 du har vel noen dager igjen før du kan teste? 

Bare hyggelig😊gøy med frø i magen ❤️

Er bare 8-9 dpo litt usikker på EL for testene var positive fra 23-25 desember. Men i følge kalkulator skulle jeg hatt det 24 Desember. Har 28 dagersyklud på klokken omtrent 😅

så testet i dag for å se,men den ble negativ så da må jeg bare smøre meg med tolmodghet😅

Helt fin form ikke ømme pupper eller noe, så får se til helgen når det nærmer seg IKM 7 januar om jeg får noe september barn eller må vente litt til😊

Annonse

5 minutter siden, Hope123 skrev:

Blenda 9dop? 

men Åå, så gøy at du deler!! Gir oss et lite håp 😁😁 

Oi, var ikke meningen å være anonym 🙈 Jeg testet helt blenda 9dpo, og med en sjukt svak strek 10 dpo, vet ikke engang om man kan se det på bilde?. Fant frem testen nå. ☺️

IMG_7319.JPG

3 minutter siden, Mandys skrev:

Oi, var ikke meningen å være anonym 🙈 Jeg testet helt blenda 9dpo, og med en sjukt svak strek 10 dpo, vet ikke engang om man kan se det på bilde?. Fant frem testen nå. ☺️

IMG_7319.JPG

Ja, ser en svaaak strek der ja 😁 hvor langt er du på vei nå?:) 

2 minutter siden, Hope123 skrev:

Ja, ser en svaaak strek der ja 😁 hvor langt er du på vei nå?:) 

Er 22+4 idag med det som skal bli første, og kjenner lillejenta sparke hver dag ☺️

Håper så inderlig dere straks ser to streker! 💗 Er det første?

2 minutter siden, Mandys skrev:

Er 22+4 idag med det som skal bli første, og kjenner lillejenta sparke hver dag ☺️

Håper så inderlig dere straks ser to streker! 💗 Er det første?

Åå så utrolig gøy😍 

Ja, dette blir første for oss!😊 

9 timer siden, Lola_ skrev:

Kanskje det er tvillinger? :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...