Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ny test i dag. Fortsatt negativ. Får bite sammen tennene å vente til IKM på mandag:sur:

Anonymkode: 7f651...7e7

Meg igjen her. Gikk tilbake å sjekket testen. Det er en veldig svak strek der hvis jeg legger god viljen til:) er det noen andre enn meg som ser den?

8F97292A-0428-4938-A68C-723899155225.jpeg

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Meg igjen her. Gikk tilbake å sjekket testen. Det er en veldig svak strek der hvis jeg legger god viljen til:) er det noen andre enn meg som ser den?

8F97292A-0428-4938-A68C-723899155225.jpeg

Jeg ser den! Sender masse lykke i din retning og håper streken blir sterkere ☺️

På 28.12.2017 den 12.25, Hope123 skrev:

Jeg har skikkelig mensenmurringer, som jeg bare pleier å ha noen dager før mensen! håper ikke mensen kommer så tidlig... er bare 5dpo i dag.. 

har også én øm nippel😂 haha 

hvordan går det med dere? 

Slakten og litt øm i puppene 😅 men har vel noe med 10

times dager på jobb i romjulen og en aktiv tre åring her hjemme 😅 men er bare 5-6 dager DPO

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det tilfelle at clearblue digital viser ikke gravid mens apotekets egen for tidlig testing viser positiv? 

Det kan skje ved tidlig testing, fordi CB sin er mindre sensitiv. ☺️ De digitale har visst nok et behov for høyere HCG for å slå ut. Ikke mist motet!

Annonse

5 timer siden, inimini skrev:

Tok test nå, fortsatt negativ😥 12 dpo i dag

Da gikk det nok ikke denne gangen heller!! Satser på neste pp!!!

Blir så lei meg hver gang!

Når var din ikm igjen?! 

Men ååå :( krysser fingrene en siste gang for deg jeg!!! 

Jeg har såpass mye mensenmurringer nå, at jeg er sikker på at tanta kommer straks her også, som isåfall betyr at lutefasen min er for kort til at egget får tid å feste seg :(:( 

Wow, hadde ikke tro på dette, men tok en test mest for å se om jeg kanskje kunne drukket litt på nyttårsaften i kveld.. men ble to sterke streker etter bare sekunder!!! 

Har hatt mensmurringer i flere dager, noe jeg egebtlig ikke pleier å ha så syntes jo det var litt rart. Har også hatt litt brun spotting, men jeg har sensitiv mormunn så den spotter nesten alltid.. spesielt om man kommer borti den. Nå er det nesten ingen spotting lenger, så det er vel bra!

Er helt sjokk, trodde dette skulle bli vanskelig, med kort syklus og ingen symptomer på EL.

hurra 😄😄😄😄😄

3 minutter siden, Lola_ skrev:

Wow, hadde ikke tro på dette, men tok en test mest for å se om jeg kanskje kunne drukket litt på nyttårsaften i kveld.. men ble to sterke streker etter bare sekunder!!! 

Har hatt mensmurringer i flere dager, noe jeg egebtlig ikke pleier å ha så syntes jo det var litt rart. Har også hatt litt brun spotting, men jeg har sensitiv mormunn så den spotter nesten alltid.. spesielt om man kommer borti den. Nå er det nesten ingen spotting lenger, så det er vel bra!

Er helt sjokk, trodde dette skulle bli vanskelig, med kort syklus og ingen symptomer på EL.

hurra 😄😄😄😄😄

Æææ!!! Gratulerer så mye😁😁 fin start på 2018 dette da!!! Hurra!😁 

2 minutter siden, Hope123 skrev:

Æææ!!! Gratulerer så mye😁😁 fin start på 2018 dette da!!! Hurra!😁 

Tusen takk!!😊😊😊😊😊 Lykke til til videre til deg, tydeligvis kan man ha mensmurringer og likevel være gravid! Så man vet aldri 😁

Akkurat nå, Lola_ skrev:

Tusen takk!!😊😊😊😊😊 Lykke til til videre til deg, tydeligvis kan man ha mensmurringer og likevel være gravid! Så man vet aldri 😁

Dette er sååå gøy!! Når det klaffer for noen!😁😁😁 

hmm, ja! Jeg har hatt murring i noen dager nå, men venter ikke tanta før 7 januar🤔 jaja, får vente å se!! 

hvor mange dager før ikm testet du nå? 

6 minutter siden, Hope123 skrev:

Dette er sååå gøy!! Når det klaffer for noen!😁😁😁 

hmm, ja! Jeg har hatt murring i noen dager nå, men venter ikke tanta før 7 januar🤔 jaja, får vente å se!! 

hvor mange dager før ikm testet du nå? 

Gøy å kunne dele det med noen 😊😊😊

ikm skal være.3. Jan, så 3 dager før da. Men har litt rar syklus, så tenkte at ikm godt kunne vært senere også. Synes jo det er tidlig med en så sterk strek, eller? Men hvis jeg ble gravid på første prøvedag denne mnd, så er det akkurat 14 dager siden.  

Endret av Lola_
6 minutter siden, Lola_ skrev:

Gøy å kunne dele det med noen 😊😊😊

ikm skal være.3. Jan, så 3 dager før da. Men har litt rar syklus, så tenkte at ikm godt kunne vært senere også. Synes jo det er tidlig med en så sterk strek, eller? Men hvis jeg ble gravid på første prøvedag denne mnd, så er det akkurat 14 dager siden.  

Er vel mange som tester positiv 3 dager før ikm🤔 og ja, om det er 14 dager siden så er det iallefall ikke rart at den ble så positiv!! 

Uansett, du er gravid!!! Og det er så gøy!😁 håper fler av oss kan henge oss på etterhvert!!! 

3 minutter siden, Hope123 skrev:

Er vel mange som tester positiv 3 dager før ikm🤔 og ja, om det er 14 dager siden så er det iallefall ikke rart at den ble så positiv!! 

Uansett, du er gravid!!! Og det er så gøy!😁 håper fler av oss kan henge oss på etterhvert!!! 

Jaa hurra😊😊😊😊 lykke til til dere alle, håper på full klaff for alle veldig snart ❤️❤️❤️

Gratulerer til dere med positiv test👏🏼😊 Så moro å følge med for dere! Jeg er redd for kort lutealfase, spotter som regel 3-4 dager før mens. Har 26 dager syklus og de to siste syklusene har jeg begynt å blø ordentlig 2-3 dager før IKM.  Vi har ikke brukt prevensjon siden i sommer, brukt EL kalkulator, men begynte å jakte med EL testester denne måneden. Vil si at dette er vår første ordentlige PP, selvom skuffelsen har vært stor de siste månedene når mens kommer. 

Håper fortsatt at mensen ikke dukker opp for dere andre og at spiren sitter i 2018 for oss alle! Godt nyttår! 🙏🏻

1 time siden, Lola_ skrev:

hurra 😄😄😄😄😄

Åhh! Så stas!! Gratulerer så masse! For en nyttårsgave 😍 Du får gjøre som meg i dag, holde deg edru, med verdens beste grunn  😅

Til dere andre, masse lykke til og godt nyttår! Håper spirene snart sitter ❤️

2 timer siden, Lola_ skrev:

hurra 😄😄😄😄😄

Wow! Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...