Gå til innhold

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Milla16 skrev:

Takk😊så nå er håper jeg virkelig at det sitter 😊 

A3A549D4-24E1-402C-83EB-476F3A2B1EEE.thumb.jpeg.b18f21b7fe5cb937fa68f6b95835c3c4.jpeg

Nå fikk jeg strek på kvelden også, fikk ikke det i går etter jeg hadde venter 4timer med å tisse 😅men enda tidlig er DPO 10-11 alt etter som når eggløsning var for hadde poseringen test 23 til 25 DES 

så kjøpt en RFSU test til i morgen tidlig 😊

Ææ, så spennede!! jeg har troa 😁 

jeg tror jeg skal teste i morgen tidlig også!! 

Fortsetter under...

Annonse

2 timer siden, Milla16 skrev:

719D5A55-55B3-4E47-9DDA-031285BBAB02.thumb.jpeg.1f0e71e4c2ef262cb6859222c22f5596.jpeg

Her kommer streken fortere og fortere frem og streker blir den også.

3 dager igjen til IKM men tror jeg frøet sitter 😊 kvalmen har allerede begynt å melde seg 🤢 hadde glemt den🙈

Ååå jeg sier gratulerer jeg😍😍 så gøy!! 

12 timer siden, Milla16 skrev:

719D5A55-55B3-4E47-9DDA-031285BBAB02.thumb.jpeg.1f0e71e4c2ef262cb6859222c22f5596.jpeg

Her kommer streken fortere og fortere frem og streker blir den også.

3 dager igjen til IKM men tror jeg frøet sitter 😊 kvalmen har allerede begynt å melde seg 🤢 hadde glemt den🙈

Åhhh! GRATTIS ❤️💗✨

Anonymkode: cceaa...a52

Annonse

2 timer siden, Mandys skrev:

Åh, så kjedelig å høre 😔 Ikke gi opp håpet, plutselig sitter spiren ❤️

Var meg som skrev over forresten!

Åå, herlighet så god og støttende du er!!❤️ Jeg vil ha deg med meg i alle mine neste pp’er som en sånn heiagjeng på siden😂 (forhåpentligvis blir det ikke så altfor mange😂) 

11 timer siden, Hope123 skrev:

Åå, herlighet så god og støttende du er!!❤️ Jeg vil ha deg med meg i alle mine neste pp’er som en sånn heiagjeng på siden😂 (forhåpentligvis blir det ikke så altfor mange😂) 

Åhh! Gode du :strix: Så kjedelig at tanta kom hos deg i dag :sur: Jeg håper det går fort for deg, og at det klaffer neste PP!

Kanskje jeg kikker innom neste ikm-uke, det er bare koselig å følge med og gi litt heia-rop, om jeg får lov :-D 

38 minutter siden, Mandys skrev:

Åhh! Gode du :strix: Så kjedelig at tanta kom hos deg i dag :sur: Jeg håper det går fort for deg, og at det klaffer neste PP!

Kanskje jeg kikker innom neste ikm-uke, det er bare koselig å følge med og gi litt heia-rop, om jeg får lov :-D 

Hahah, du er hjertelig velkommen😍🙌🏼 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...