Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1 time siden, Mandys skrev:

Er 22+4 idag med det som skal bli første, og kjenner lillejenta sparke hver dag ☺️

Håper så inderlig dere straks ser to streker! 💗 Er det første?

Oi så spennende, for min del er dette nr 2 men første for sambo😊 spennende da må jeg nesten teste i morgen også da 😅

Fortsetter under...

På 31.12.2017 den 16.13, Lola_ skrev:

Takk skal du ha 😊

skjønner frustrasjonen din veldig godt. Hvis det er noen trøst så har jeg også korte sykluser (23-26 dager) og laaang mensen (10 dager), så jeg lurte veldig på hvordan jeg skulle rekke både befruktning og lutalfase på de få dagene som var igjen..  men her gikk det altså likevel. Jeg også spotter OFTE, men har fått beskjed om at det er pga sensitiv mormunn. Var likevel bekymret, men her gikk det altså likevel!  Så det kan gå med deg også 😊 

lykke til videre! 🌷🌷🌷

Takk for at du deler, det er godt å vite🙏🏻 hvor lenge har dere prøvd før dere fikk det til? Jeg vurderer å prøve progesteronkrem i lutealfasen. Masse lykke til videre i rugetiden💗

13 minutter siden, Milla16 skrev:

Strek eller ikke? 🙈😅 sett meg blind på pinnen og bildet, sambo mener han ser streken,  jeg håper det en en strek men kan jo være en skygg 😊9-10 DPO 19CFB17F-F19D-431C-81D9-3F3B9C1675F5.thumb.jpeg.e690f78863a26f210a2a5e3c42438886.jpeg

Åhhh! Jeg ser streken 😍

Har du flere liggende? Kan du ta en til da?

Annonse

8 minutter siden, Milla16 skrev:

Ja har flere tror du det hjelper tok denne i dag tidlig når jeg våknet ?😊

Bare tenkte siden du var usikker på om du så den 🙈 Jeg var også usikker da jeg tok min 10 dpo, og tok sikkert tre den dagen haha. Bare for å se om jeg fikk strek. 

Men nå var jeg litt testegæren og da, var også første gang jeg noen gang er gravid 😁 Det beste er jo å vente til i morgen tidlig og teste igjen så klart 😅

Men jeg ser streken, og strek er strek ❤️

8 minutter siden, Mandys skrev:

Bare tenkte siden du var usikker på om du så den 🙈 Jeg var også usikker da jeg tok min 10 dpo, og tok sikkert tre den dagen haha. Bare for å se om jeg fikk strek. 

Men nå var jeg litt testegæren og da, var også første gang jeg noen gang er gravid 😁 Det beste er jo å vente til i morgen tidlig og teste igjen så klart 😅

Men jeg ser streken, og strek er strek ❤️

Målte opp mot den fra i går og er forskjell😊 får ta en til i kveld tar vel 10-12 timer for at HCG hormonet skal øke og i morgen 😊 nå kiler det jo litt i kroppen 😊.

Fikk du strek på alle??  

28 minutter siden, Milla16 skrev:

Målte opp mot den fra i går og er forskjell😊 får ta en til i kveld tar vel 10-12 timer for at HCG hormonet skal øke og i morgen 😊 nå kiler det jo litt i kroppen 😊.

Fikk du strek på alle??  

Ja, det er sikkert lurt! 😊 Ja! Jeg holdt meg vel i tre timer og fikk sterkere strek i 13-tiden samme dag. Mine tester ble forøvrig ganske svake på morgenen og sterkere på kvelden, gudene vet hvorfor 😅

Men jeg har veldig god følelse på at denne streken din bare blir sterkere i dagene fremover 😁

2 timer siden, Milla16 skrev:

Strek eller ikke? 🙈😅 sett meg blind på pinnen og bildet, sambo mener han ser streken,  jeg håper det en en strek men kan jo være en skygg 😊9-10 DPO 19CFB17F-F19D-431C-81D9-3F3B9C1675F5.thumb.jpeg.e690f78863a26f210a2a5e3c42438886.jpeg

Ser en svaaak strek😍 spennende!!! 

Jeg testet ikke i dag, prøver å vente noen dager til!!😫😋 

4 timer siden, Hope123 skrev:

Ser en svaaak strek😍 spennende!!! 

Jeg testet ikke i dag, prøver å vente noen dager til!!😫😋 

Ja jeg skal se igjen i morgen tidlig om det er noe strek, har drikker et par kopper kaffe på jobb og en del vann så tviler på jeg får noe utslag om jeg hadde testet noe mer i dag 😊

Annonse

6 timer siden, Mandys skrev:

Ja, det er sikkert lurt! 😊 Ja! Jeg holdt meg vel i tre timer og fikk sterkere strek i 13-tiden samme dag. Mine tester ble forøvrig ganske svake på morgenen og sterkere på kvelden, gudene vet hvorfor 😅

Men jeg har veldig god følelse på at denne streken din bare blir sterkere i dagene fremover 😁

Så bra, det håper jeg også 😊 tenkte jeg skulle teste når jeg kom hjem fra jobb nå i 17 tiden, men var ikke noe å teste på siden jeg har drukket en del vann og et par kopper kaffe i dag😅 får bare vente til i morgen tidlig 😊

Jeg pleier å spotte tirsdag og onsdag, og få mensen torsdag. Nå har det ikke vært noe spotting, og jeg venter og venter. Ingen symptomer hverken på mens eller graviditet. Tok en graviditetstest som var negativ på søndag. Tenker jeg tar en ny i morgen tidlig hvis det ikke sjer noe i løpet av dagen eller natta. 

Velger å være anonym nå.

Anonymkode: 5b845...cc3

18 timer siden, Milla16 skrev:

Så bra, det håper jeg også 😊 tenkte jeg skulle teste når jeg kom hjem fra jobb nå i 17 tiden, men var ikke noe å teste på siden jeg har drukket en del vann og et par kopper kaffe i dag😅 får bare vente til i morgen tidlig 😊

Hvordan gikk det i dag tidlig? ☺️

1 time siden, Mandys skrev:

Hvordan gikk det i dag tidlig? ☺️

Lik strek som i går men er bare sånne eBay tester, skal se om jeg får reist innom apoteket i morgen tidlig og kjøpt en test😊 

kan også være kjemisk, for kjenner ikke noe særlig på kroppen annet en ømme pupper men det kan også bare fordi mensen kanskje kommer på slndag😊

3 minutter siden, Milla16 skrev:

Lik strek som i går men er bare sånne eBay tester, skal se om jeg får reist innom apoteket i morgen tidlig og kjøpt en test😊 

kan også være kjemisk, for kjenner ikke noe særlig på kroppen annet en ømme pupper men det kan også bare fordi mensen kanskje kommer på slndag😊

Krysser fingrene for deg <3 :-) 

6 timer siden, Mandys skrev:

Krysser fingrene for deg <3 :-) 

Takk😊så nå er håper jeg virkelig at det sitter 😊 

A3A549D4-24E1-402C-83EB-476F3A2B1EEE.thumb.jpeg.b18f21b7fe5cb937fa68f6b95835c3c4.jpeg

Nå fikk jeg strek på kvelden også, fikk ikke det i går etter jeg hadde venter 4timer med å tisse 😅men enda tidlig er DPO 10-11 alt etter som når eggløsning var for hadde poseringen test 23 til 25 DES 

så kjøpt en RFSU test til i morgen tidlig 😊

12 minutter siden, Milla16 skrev:

Takk😊så nå er håper jeg virkelig at det sitter 😊 

A3A549D4-24E1-402C-83EB-476F3A2B1EEE.thumb.jpeg.b18f21b7fe5cb937fa68f6b95835c3c4.jpeg

Nå fikk jeg strek på kvelden også, fikk ikke det i går etter jeg hadde venter 4timer med å tisse 😅men enda tidlig er DPO 10-11 alt etter som når eggløsning var for hadde poseringen test 23 til 25 DES 

så kjøpt en RFSU test til i morgen tidlig 😊

Åhh så stas 😍 Sender masse positive tanker i din retning !! Har en følelse av at denne spiren sitter altså ☺️

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg pleier å spotte tirsdag og onsdag, og få mensen torsdag. Nå har det ikke vært noe spotting, og jeg venter og venter. Ingen symptomer hverken på mens eller graviditet. Tok en graviditetstest som var negativ på søndag. Tenker jeg tar en ny i morgen tidlig hvis det ikke sjer noe i løpet av dagen eller natta. 

Velger å være anonym nå.

Håper det holder seg slik og at du får et positivt svar i morgen tidlig 😊 masse Lykketil, sender varme tanker 😊

2 minutter siden, Milla16 skrev:

Håper det holder seg slik og at du får et positivt svar i morgen tidlig 😊 masse Lykketil, sender varme tanker 😊

Takk. Begynte å spotte litt nå i ettermiddag, så håpet er vel ute for meg denne gang, men gir ikke opp så lett ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...