Gå til innhold

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Milla16 skrev:

Vi er PP nr 2 men barn nr to 

gikk av pillene i starten av november og har til vanlig syklus på 28 dager så IKM er 7 januar hadde eggløsning 24-25 desember i følge eggløsnings testene, så la inn aksjer 22,23,25 også fikk hele huset spysyken. 

Så får håpe det holdt 😊

Så gøy at det kommer flere inn her! Blir spennende å se☺

Fortsetter under...

Jeg har roet meg litt i dag, tenker at det selvfølgelig var altfor tidlig å teste i går, så jeg tolker ikke det som så negativt at den ikke var positiv da. Skal holde meg unna testingen noen dager til, men har veldig lyst til å teste lørdag, da er jeg 10 DPO. Ellers har jeg overhodet ingen symptomer, pleier å få ømme bryster og innimellom mensmurring i god tid. Holder motet oppe og håper på det beste! Blir spennende å se med alle dere andre som også er her inne. Jeg håper vi blir mange som får tidlig høstbabyer <3

Fikk 50 ebaytester i dag, måtte jo svi av en 😂 men med ikm 3 januar så var det vel ikke en overraskelse at den var negativ.. 

Men brystvortene er veldig sensitive 🙈 

Har dia1, og dette blir første barn etter jeg fikk det..(hvis vi klarer det)

Anonymkode: 58276...564

Annonse

Jeg har også har små tak med mensmurringer i dag, er 8 dpo. Men det hender jeg får mensmurringer som bygger seg opp en uke før mens, så jeg syntes ikke dette var noe særlig godt tegn for min del. Er ellers veldig tørr i munnen, trøtt og sliten. Vet at vi traff EL denne perioden, men kjenner at håpet svinger litt, prøver å holde det oppe:) vurderer fremdeles å teste på lørdag eller søndag da..

Jeg har hatt ryggvondt, som kan komme av lite trening og stille juleferie. Vondt i mage i "tak" og stølhetsfølelse, kan komme av mens. Ikke sikker. Utflod. Ellers veldig rare drømmer, som jeg husker godt. Og de er rare.

Håper dette er tegn på at det bor noen der så håper den sitter nå! Ikm på mandag, 1.1. Men skal fly og mellomtiden, og det har brukt å ha en innvirkning på meg og mens. 

Anonymkode: 55c2e...50e

20 timer siden, Ung-Becca skrev:

Spennende med dere andre også, følger med på oppdateringer:)

Har ømme bryster, men vet ikke om det er pga mensen er på vei eller hva det er?

Tror jeg skal prøve med å vente til søndag med å ta en test! Men er jo så nysgjerrig og føler det går så seint😂

26 minutter siden, Ung-Becca skrev:

Jeg har mer mensmurringer i dag, føler mensen er på vei. Men har ventet så lenge på å ta en test, så i morgen tidlig tar jeg en selvom jeg vet det er skikkelig tullete🙈

Har dere flere barn?

Hvor mange dpo er du i morgen?

Endret av inimini

Annonse

Akkurat nå, Ung-Becca skrev:

10 dpo i morgen. De siste syklusene har jeg begynt å spotte 3 dager før mens, men foreløpig ikke noe blod.

Ja, men da kan du sikkert ta en test i morgen hvis du ikke klarer å vente lenger☺ 

11 dpo i morgen jeg!

Nei, vi har ingen barn, så har såååå lyst til at dette klaffe☺

Hopper inn her☺️ Jeg har IKM på mandag 01.01. Er 12 DPO og hadde en negativ test på onsdag. Dette er helt forferdelig spennende. «Symptomene» startet med såre brystvorter som gikk over til ømme og litt større bryster, stikking i begge eggstokkene, stikking i livmor, rar følelse i magen og forferdelig tørst. Tørsten kan selvfølgelig komme av all julematen😜 mistet to ganger rett før nyttår i fjor. Dermed er dette ekstra nervepirrende.

Anonymkode: 7f651...7e7

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hopper inn her☺️ Jeg har IKM på mandag 01.01. Er 12 DPO og hadde en negativ test på onsdag. Dette er helt forferdelig spennende. «Symptomene» startet med såre brystvorter som gikk over til ømme og litt større bryster, stikking i begge eggstokkene, stikking i livmor, rar følelse i magen og forferdelig tørst. Tørsten kan selvfølgelig komme av all julematen😜 mistet to ganger rett før nyttår i fjor. Dermed er dette ekstra nervepirrende.

Anonymkode: 7f651...7e7

🤞🏻

Anonymkode: 55c2e...50e

11 timer siden, Ung-Becca skrev:

Ja, jeg har noen tester liggende, så jeg gjør nok det hvis jeg husker på det ved morgenurin. 11 dpo, da er det ikke lenge igjen, så spennende.:) Håper det klaffer for dere jeg også, har dere prøvd lenge? 

Testet du i dag? :D så spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...