Gå til innhold

Hvordan var det med julefilmer igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan huske at Love Actually og Home Alone har gjort en god jobb med å fikse julestemning, men det må jo være mange andre filmer som er verd å se i disse dager? 

De trenger ikke nødvendigvis å være 8-på-imdb-bra, men de må være koselige 😃🎄🍿

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært noen på Fem tv. De sendes i reprise også. Har sett et par-tre stykker der som har vært søte. Men husker jeg navn? Neida... ;) Noe som minner meg på å skrive opp hukommelsesproblemer på listen over symptomer til jeg skal på sykehuset i morgen (i dag), ha-ha...

The Holiday er jo også alltid koselig.

Anonymkode: bee8d...aa0

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært noen på Fem tv. De sendes i reprise også. Har sett et par-tre stykker der som har vært søte. Men husker jeg navn? Neida... ;) Noe som minner meg på å skrive opp hukommelsesproblemer på listen over symptomer til jeg skal på sykehuset i morgen (i dag), ha-ha...

The Holiday er jo også alltid koselig.

Hukommelse er et fremmedord her også. Filmene jeg nevnte i hi har jeg sikkert sett 20 ganger, ellers hadde jeg sikkert ikke husket hva de het heller 😉 Takk for tips om The Holiday, og lykke til i dag/morgen! 

Skrevet
6 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Hukommelse er et fremmedord her også. Filmene jeg nevnte i hi har jeg sikkert sett 20 ganger, ellers hadde jeg sikkert ikke husket hva de het heller 😉 Takk for tips om The Holiday, og lykke til i dag/morgen! 

Takk, det trengs virkelig :)  Jeg hadde en suveren hukommelse, så litt uvant med dårlig husk.

Skrevet

Snekker Andersen er kjempekoselig 

Anonymkode: 9699c...ac9

Skrevet

Snekker Andersen

Miraklet på Manhattan

Anonymkode: 74b80...55e

Skrevet

Polarekspressen, Hjemme alene (den første og andre er best), A Christmas Carol, ooog der stoppet det! Hukommelsen svikter tydeligvis meg også 😜

Anonymkode: e476f...009

Skrevet

It's a wonderful life

Den med ebenezer scrooge

Anonymkode: 75123...9d0

Skrevet

A Christmas carol, Bad Santa, Hjem til jul, Fanny og Alexander, It's a wonderful life, Miracle on 34th street, Hjelp vi må på juleferie, Laurel & Hardy's Christmas Special (ubetalelig!!!), Good luck Charlie - it's Christmas, Gremlins, Jul i borettslaget og så går det en haug mer eller mindre heldige julevarianter på tv på kveldene nå, noen av dem faktisk greie nok, om enn ikke helt der at de skal innlemmes i julefilmsamlinga som tas fram i desember hvert år.

Skrevet

A Nightmare before Christmas er en fantastisk film. Vi ser den hver lille julaften :)

Skrevet

Jack frost 

Anonymkode: e5bc2...982

Skrevet

Hjelp det er juleferie med Cheavy Chase

Skrevet
30 minutter siden, cherry coke skrev:

A Nightmare before Christmas er en fantastisk film. Vi ser den hver lille julaften :)

Jeg synes denne skummel og forstyrrende😉

Skrevet

Så akkurat en som het Love the Coopers, den var veldig koselig 😊

Skrevet

Hjelp det er juleferie må jeg se mens jeg pakker inn julegaver og drikker julebrus 🎅😍

Anonymkode: a0a8c...ce2

Skrevet

De fem legendene er en av mine favoritttegnefilmer, tror jeg liker den bedre enn ungene gjør (de er litt lei), Grinchen, Die Hard (eneren, ikke for barn selvfølgelig), Elf, The Family Man, The Holiday, The Family Stone, den originale Miracle on 34th street.

Skrevet

Karl-Bertil Jonssons julafton!!

Og den nydelige musikken, den gir verdens beste julesteming!:

Anonymkode: d0169...2e9

Skrevet

Angel in the snow er en fin og trist julefilm

Anonymkode: 74b80...55e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

DENNE!!! Ser den alltid på SVT1 og da er det jul <3

Skrevet

The christmas shoes, eller Julegaven på norsk, er en av de fineste filmene jeg har klart å henge meg opp i. Finnes andre også, men denne må nesten sees😊

Skrevet

Ingenting gir mer julestemning her i huset enn når mannen og jeg koser oss med Die Hard et par dager før jul. 😜

Hvem blir vel ikke varm om julehjertet når Hans Gruber faller i døden, eller når John McClane går med nakne føtter på knust glass? 🎄

Men Love Actually er selvsagt ikke helt å forakte heller. 

Skrevet

Vi pleier å se Julenissen 1 og 2 med Tim Allen. Det er blitt en tradisjon for mannen og meg, og gir meg julefølelsen.

Anonymkode: 490f8...a50

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja!! Den beste av de alle! ❤️ Elsker humoren i denne. 

Anonymkode: 046d1...898

Skrevet

Bridget jones dagbok funker for meg.

Grinchen med Jim Carry

Elf

Narnia? Ikke så julete, men forbinder den alltid med jul!

Anonymkode: 219bb...bb5

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes denne skummel og forstyrrende😉

Skummel? Nei den har jo en vakker historie :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...