Gå til innhold

Når posten blir borte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sendt en god del pakker og brev i løpet av livet, men aldri opplevd at det har blitt borte/ikke kommet frem. 

For noen uker siden sendte jeg en pakke med noe jeg solgte på finn.no, og den kom ifølge kjøperen ikke frem og jeg fikk da selvfølgelig ikke betaling. 

Hvor blir det av pakker som aldri kommer frem noe sted?! Jeg hadde skrevet adressen til kjøperen riktig, og jeg hadde skrevet min egen adresse på baksiden..

Anonymkode: 84d5b...81a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sendt en god del pakker og brev i løpet av livet, men aldri opplevd at det har blitt borte/ikke kommet frem. 

For noen uker siden sendte jeg en pakke med noe jeg solgte på finn.no, og den kom ifølge kjøperen ikke frem og jeg fikk da selvfølgelig ikke betaling. 

Hvor blir det av pakker som aldri kommer frem noe sted?! Jeg hadde skrevet adressen til kjøperen riktig, og jeg hadde skrevet min egen adresse på baksiden..

Sannsynligvis har du blitt lurt. Når posten ikke kommer frem er det ofte i forbindelse med at man nylig har flyttet, at posten havner i naboens postkasse og han/hun kaster det i stedet for å levere det til deg. Eller at du ikke har navnet pakken ordentlig.

Anonymkode: 712e7...c27

Skrevet

Sendte du med sporing? Det er alltid lurt når du selger noe. I tillegg er det forsikring på pakken, så da er posten ansvarlig hvis den blir borte. For alt du vet kan vedkommende ha mottatt pakken, men sier noe annet til deg for å slippe å betale. 

Skrevet

Har opplevd at mye jeg har sendt er forsvunnet, så lenge du ikke har sendt med sporing er ikke posten mye behjelpelige. Et bursdagskort brukte 10 mnd på å komme fram, det var en avstand som tar 2,5 time å kjøre.

Anonymkode: c29bd...49e

Skrevet

Sendte ikke med sporing. Skjønner jo at jeg antageligvis har blitt lurt. Var ikke snakk om mye penger heldigvis, men man blir jo allikevel litt skuffet over folk. 

Hi. 

Skrevet

Mye mulig kjøper lurer deg.

Anonymkode: b53f0...309

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...