Gå til innhold

Er Marvin og mamman til Linus (jul i svingen sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her også liker vi Linus og gjengen 👍🏻

Fortsetter under...

Skrevet
2 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Haha, jeg ser det for meg! 

1. desember. Pakkekalenderkrigen. Hvem har laget den beste julekalenderen?? Har noen falt for fristelsen og gitt barna en KJØPEkalender? Eller en kalender som inneholder noe nyttig (stakkars barn!)? 

2. desember: Mammaen til Nurket har laget lysfat. Anonym bruker 1 er i harnisk over at det ikke er i adventafargen lilla. Anonym bruker 2 synes Mtn ELSKER lysfat, Sug lut er frekk og fornærmer alle, Stjerna sier at nå må alle holde fred, og at det finnast viktigare ting her i verda enn eit skarve lysfat. 

3. desember. Hvem baker de RIKTIGE sju slaga til jul? Amadine er bestyrtet over at noen medregner sjokolademuffins fra toro. Sug lut er enig og fornærmer alle, Stjerna sier at nå må alle holde fred, det finnast viktigare ting her i verda enn jolebakst, men personleg er ho einig i at sjokolademuffins passar betre til bursdag enn jol. 

4. desember. Er man en dårlig mor hvis man ikke har vasket inni skapene til jul? MrsRiddick sier at det kan for pokker mannen ta seg av, Anonym bruker 1, 2 og 3 sier at de vasker bare hvis svigermor kommer, for ellers blir det et helvete, Anonym bruker 4 sier 'ring barnevernet! ', Sug lut fornærmer alle, inkludert barnevernet og alle de idiotene som tror at barnevernet stjeler barna deres og selger dem til Polen, Stjerna sier at nå må alle holde fred og at det finnast viktigare ting her i verda enn omsorgsovertaking, men personleg meiner ho at folk får vaske det dei orkar utan at andre skal blande seg. 

:D

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sneversynt, åndsfattig.

Anonymkode: 3da32...478

Er du den samme anonym som i en annen tråd mener man er grunn og åndsfattig dersom man liker priskrig?

Anonymkode: aa7f2...81d

Skrevet

Når ble det å stå med åpen munn og gape mot en pen dame det samme som å flørte? Men det forklarer kanskje frekvensen av udugelig mannfolk her inne, når det er normen for flørting. 

Skrevet
4 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

1. desember. Pakkekalenderkrigen. Hvem har laget den beste julekalenderen?? Har noen falt for fristelsen og gitt barna en KJØPEkalender? Eller en kalender som inneholder noe nyttig (stakkars barn!)? 

2. desember: Mammaen til Nurket har laget lysfat. Anonym bruker 1 er i harnisk over at det ikke er i adventafargen lilla. Anonym bruker 2 synes Mtn ELSKER lysfat, Sug lut er frekk og fornærmer alle, Stjerna sier at nå må alle holde fred, og at det finnast viktigare ting her i verda enn eit skarve lysfat. 

3. desember. Hvem baker de RIKTIGE sju slaga til jul? Amadine er bestyrtet over at noen medregner sjokolademuffins fra toro. Sug lut er enig og fornærmer alle, Stjerna sier at nå må alle holde fred, det finnast viktigare ting her i verda enn jolebakst, men personleg er ho einig i at sjokolademuffins passar betre til bursdag enn jol. 

4. desember. Er man en dårlig mor hvis man ikke har vasket inni skapene til jul? MrsRiddick sier at det kan for pokker mannen ta seg av, Anonym bruker 1, 2 og 3 sier at de vasker bare hvis svigermor kommer, for ellers blir det et helvete, Anonym bruker 4 sier 'ring barnevernet! ', Sug lut fornærmer alle, inkludert barnevernet og alle de idiotene som tror at barnevernet stjeler barna deres og selger dem til Polen, Stjerna sier at nå må alle holde fred og at det finnast viktigare ting her i verda enn omsorgsovertaking, men personleg meiner ho at folk får vaske det dei orkar utan at andre skal blande seg. 

Den kalenderen der hadde jeg sett HVER episode av! 🍿🍿🍿

Gleder meg allerede til episode 5!

Skrevet
5 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Fantastisk! Den serien skulle jeg gjerne ha sett! Hadde ledd så jeg hadde blitt innlagt, tror jeg.

Annonse

Skrevet

For en orange transvestittelefant og de andre barnetv-figurene er realistisk? Elsker Jul i Svingen! Herlig og morsom serie :) 

Anonymkode: 488e6...812

Skrevet

Hvor blir det av episode 5 i DIB-kaldenderen? Jeg har knapt fått sovet i natt, fordi jeg har lurt sånn på om sametrusa blir i finne bak en av lukene, og hvem som har lagt den der!

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sneversynt, åndsfattig.

Anonymkode: 3da32...478

Takk.

Anonymkode: 34198...cc2

Skrevet
På 4. desember 2017 den 11.16, Anonym bruker skrev:

Off topic men hun Agneta er usedvanlig nydelig! 

Anonymkode: 6d933...813

det er hun :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...