Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Del Skrevet 3. desember 2017 Gikk på en skikkelig smell for 6-7 år siden. Hadde vert sliten lenge, og en dag ble jeg liggende på gulvet på badet. Ble innlagt på sykehus, og de trodde det var virus på balansenerven. Gikk bort ifra dette, og kom frem til at det var p.g.a. låsninger i nakke /skuldre. Var sm i 5 mnd. Heldigvis kom jeg til en lege som fikk meg til behandling hos kiropraktor/fysio. For jeg var egentlig klar til å gå tilbake til jobb. Nå har jeg hatt mye stress i livet mitt i 1,5 år. Langvarig sykdom og dødsfall i nær familie. I tillegg til rettsak i arvesak i etterkant. Merker jeg svimmel, sliten og uvel. Var til legen, men han sier kun at jeg må slappe av... Har gått endel til kiropraktor, men føler ikke det hjelper. Flere som har slitt med svimmelhet, som har tips om hva som hjelper? Anonymkode: fea9b...455 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144335970-flere-som-sliter-med-svimmelhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammantilNurket Skrevet 3. desember 2017 #2 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Jeg har Ménièr. Det er utrolig slitsomt. I tillegg til svimmelhet og kraftige anfall strever jeg med øresus, og tidvis tap av hørsel på det ene øret. Hos meg utløses anfall av stress. Nøkkelen for meg er å gjøre ting langsomt og unngå stress, samt få nok søvn og hvile, være forsiktig med salt og med alkohol (helt ok med et glass eller to til middag, men å gå på fylla er uaktuelt), spise sunt og være fysisk aktiv. Jeg har noen medisiner som heter Stemetil. De er fine. I perioder tar jeg dem hver dag. Be fastlegen din om henvisning til øre/nese/hals-spesialist. Kanskje det kan være nyttig? lykke til Endret 3. desember 2017 av MammantilNurket Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144335970-flere-som-sliter-med-svimmelhet/#findComment-148607537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå