Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #1 Skrevet 3. desember 2017 Vurderer å kjøpe meg det til bruk en sjelden gang, da jeg lett kan gå å være engstelig en hel dag for om det er liv, og det er så vondt:( Er straks 12 uker nå. Anonymkode: 20344...7fd
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #2 Skrevet 3. desember 2017 Jeg hadde det under svangerskap 3 og 4. Funket gull i nr 3, men ikke nr 4. Da hadde jeg morkaka foran, og det hindre at jeg hørt noe før laaaangt uti, det resulterte i mye bekymring. Anonymkode: d5b59...25d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #3 Skrevet 3. desember 2017 Jeg har men ikke funnet hjertelyden enda. Er i uke 10. Anonymkode: 61aa5...ce0
Fandens Oldemor Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 Jeg har en doppler av et annet merke. Doppler er helt supert hvis man er flink til å tenke rasjonelt, og huske på at det kan være mange grunner til at man ikke hører noe nå og da. Man kan heller ikke bruke den til å slå seg til ro med at alt er OK hvis man feks er bekymret for lite liv senere i svangerskapet, da skal man heller skaffe ordentlig hjelp.
Elax Skrevet 8. desember 2017 #5 Skrevet 8. desember 2017 Jeg hadde angelsound sist, men tror jeg har lånt den bort og husker ikke til hvem, så bestilte meg en ny nå. Bestilte doppler som heter Babyplan fra billige-tester.no. Koster 345, så er rimeligere enn mange andre. Veldig liten og snop. Står at man kan høre hjertelyden fra uke 16, men jeg var 10+4 da jeg fikk den, og hørte hjertelyden så lett som bare det: ) Veldig fornøyd : ) Vet man får billigere på ebay, men jeg har ikke tid til å vente på den lange frakttida : )
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 Jeg kjøpte meg, og hørte akkurat lille sine hjerteslag❤️ Fikk det ikke til sist. Ble rørt:) Er 12+2 i dag. Anonymkode: 20344...7fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå