Gå til innhold

positiv test å mensen

Anbefalte innlegg

hei er d noen skjønne mennesker som kunne tenke seg å hjelpe en forvirra sjel? jeg har hatt en del symptomer på graviditet... å tatt noen tester som har vært negative.. i dag var jeg 3 dager over ikm og fikk en svak positiv test å grein nesten av lykke... men ut over dagen begynnte e plutseig blø litt å blei mer utover dagen å kjenner en slags mensensmerter nederst i magen å ryggen.. noen andre dom har hatt d sånn.. kan d være e kan være gravid?

Anonymkode: 0f57e...90c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144335889-positiv-test-%C3%A5-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

hei tenkte bare e skulle fortelle dere å som skjedde.... var desverre en spontanabort...noen som vet hvor lenge etter dette vi kan begynne å prøve igjen?

Jeg ble gravid rett etter spontanabort. Ingen mens før jeg ble gravid igjen. Gikk veldig bra 😊 har en frisk og fin 2 åring.

Anonymkode: e52d8...91d

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

hei tenkte bare e skulle fortelle dere å som skjedde.... var desverre en spontanabort...noen som vet hvor lenge etter dette vi kan begynne å prøve igjen?

Grunn til at leger sier vent ein periode er pga slimhinnene skal bygge seg opp igjen. Kva er vitsen og vente, kroppen kan være klar på første perioden.

Dersom 3 dager over ikm er du klar og starte med ein gang.

Anonymkode: e1bce...f97

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...