Gå til innhold

Når ble dere gravide?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ift til el? Dere som har barn fra før. Er det størst sjanse dagen før el eller selve el dagen? 

Og er det håp når vi rakk d bare to ganger denne pp.. 3 dager før og dagen før el.

Er jo håp! Men har ikke funket ennå for oss😣

Anonymkode: 6599e...7d9

Begge gangene har vi hatt sex ved pos test (dagen før el) og på el (kjenner det gjør vondt i eggstokken), vi ønsket å prøve på gutter så gjorde det så tett oppimot el som vi kunne. Har nå to gutter :) ...og på sistemann hadde vi bare sex to ganger den mnd pga jobbreise. Flaks 😅👍

Anonymkode: d47e6...862

Annonse

Annonse

Vi har bare hatt sex når vi har hatt lyst, aldri stresset med noe. Alle 3 gangene blitt gravid etter 1-3 pp, har ingen kontroll på eggløsning. Jeg er redd de som prøver for mye stresser seg slik opp at det ikke blir noe, tenker psyken har mye å si ved graviditet også. Tenker de barna vi har var det en mening at vi skulle ha. 

Anonymkode: 7c061...d0a

På 9.12.2017 den 17.59, Anonym bruker skrev:

Hadde dere ikke sex rett etter eggløsningen heller?

Trodde jeg hadde svart, men ser at det ikke har kommet med.. nei, kun sex tre/fire dager før el, og deretter ikke før 2 dager etter el, noe som definitivt er for sent..:)

32 minutter siden, WPW skrev:

Trodde jeg hadde svart, men ser at det ikke har kommet med.. nei, kun sex tre/fire dager før el, og deretter ikke før 2 dager etter el, noe som definitivt er for sent..:)

Oi! Sygt!

Da er det vertfall håp☺

På 11.12.2017 den 17.16, Anonym bruker skrev:

Vi har bare hatt sex når vi har hatt lyst, aldri stresset med noe. Alle 3 gangene blitt gravid etter 1-3 pp, har ingen kontroll på eggløsning. Jeg er redd de som prøver for mye stresser seg slik opp at det ikke blir noe, tenker psyken har mye å si ved graviditet også. Tenker de barna vi har var det en mening at vi skulle ha. 

Alle ære til deg som klarer å tenke sånn.

Anonymkode: 12294...061

På 11.12.2017 den 17.16, Anonym bruker skrev:

Den innstillinga hadde eg også i starten! Men når det dryg ut blir ein litt desperat til slutt. Stress kan sjølvsagt virke inn, men det er so enkelt for andre å seie ein skal slappe av. Her tok det 1 år og 2 SA før spiren satt. Du er heldig som har fått det til på 1-3 pp, men at det kan ta ett år er ikkje unormalt stress eller ikkje:)

Anonymkode: 3c186...2e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...