Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Noen som kan opplyse meg? Anonymkode: cfc0e...f42
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Google: Elf on the shelf Anonymkode: 23f84...092
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Lurer jeg også på Anonymkode: 66b79...d6d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Rampenissen "flytter" inn nå i jula, og finner på uskyldig sprell. Vi har en i barnehagen som flyttet inn i dag, og han har mye fanteri han har tenkt å gjøre fram mot julaften ;-) Melka er byttet ut med saft Juletre som henger i taket opp/ned Alle beina på vinterdressene er knytt Lage snøengel i mel på gulvet Legge diverse ting der det ikke hører hjemme Veldig spennende på både små, og storavdelingen Anonymkode: 76e7b...142
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Rampenissen "flytter" inn nå i jula, og finner på uskyldig sprell. Vi har en i barnehagen som flyttet inn i dag, og han har mye fanteri han har tenkt å gjøre fram mot julaften ;-) Melka er byttet ut med saft Juletre som henger i taket opp/ned Alle beina på vinterdressene er knytt Lage snøengel i mel på gulvet Legge diverse ting der det ikke hører hjemme Veldig spennende på både små, og storavdelingen Anonymkode: 76e7b...142 Åh sånn ja, så morsomt da 😁 Anonymkode: cfc0e...f42
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 mest harry jeg har vert borti Anonymkode: 06b55...3cd
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: mest harry jeg har vert borti Anonymkode: 06b55...3cd Hvis det å skape litt ekstra desembermagi for barna, så ja, da er det skikkelig harry. Anonymkode: 14d34...333
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #8 Skrevet 2. desember 2017 Jeg vet ikke hva som offisielt ligger i begrepet men her i huset er det små ting som skjer i løpet av desember. F eks fant ungene en dubloellefant med føttene i leverpostei i kjøleskapet. (Hvordan vet du at det har vært en elefant i kjøleskapet?...) I dag var det nissefotspor i noe mel strødd på kjøkkenbordet. I fjor fant de en dag en tøykanin omgitt av gulerotrester. Den hadde vistnok raidet kjøleskapet.... En dag var melken farget grønn. Slike småting. Anonymkode: 54cc8...d0e
mamma_bergen Skrevet 2. desember 2017 #9 Skrevet 2. desember 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: mest harry jeg har vert borti Anonymkode: 06b55...3cd Hvordan er det harry?? Jeg syns det virker som en morsom og koselig ting å gjøre, både for de store og de små😊Nå er vår blitt så stor at jeg føler hun er blitt for gammel, men hadde hun vært yngre er dette noe jeg ville gjort.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #10 Skrevet 2. desember 2017 Vi begynte med dette i år, og det er superpopulært! Kjøpte en nissedør på Nille og han flyttet inn 1 desember. Døren er magisk, så bare nisser kan gå inn i rommet bak. Nissen bøller om natten, rapper pepperkaker, drar dopapir utover hele stuen, søler mel, pakker opp kalendergaver etc. Barna her prøver å godgjøre han ved å legge melk og kjeks ved døren som blir borte om natten. Blodharry! 🙄 Anonymkode: 154aa...e12
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #11 Skrevet 3. desember 2017 Rampenisse og ELF on The Self er to forskjellige ting. Elf er en alv som kommer for å se om barna er snille. På natten reiser de til Nordpolen og rapoterer til nissen. rampenisse (hater det ordet) har dør hvor den bor . Den ser barna ikke. Den gjør koselige og rampete ting. Anonymkode: 7017d...b52
skjotta Skrevet 3. desember 2017 #12 Skrevet 3. desember 2017 Når jeg hører rampenisse tenker jeg på den gode gamle husnissen som gjemmer nøkler og spiser enslige sokker... Hvor den amerikanske elf on a shelf kom inn i bildet vet jeg ikke. Men der er jo alltid noen som mener det amerikanske er mye bedre enn det norske.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2017 #13 Skrevet 3. desember 2017 18 timer siden, Anonym bruker skrev: mest harry jeg har vert borti Anonymkode: 06b55...3cd Stakkars deg, du kunne trengt litt julemagi selv Anonymkode: cf754...7db
Fokenfryd Skrevet 5. desember 2017 #14 Skrevet 5. desember 2017 Rampenisse er jo kjempegøy! Handler jo om å gjøre noe ut av adventstiden utover bare å gi barna 24 pakker! Altså, de stjernene i øynene til kidsa når de spretter rundt om morningen for å se hva som har skjedd ila natten... Det er utrolig moro. Det flotte er at ungene ikke blir skuffet om de ikke får svære gaver, eller masse godteri! I dag lå det et knust egg på benken, og et sånt speilegg fra smågodthylla ved siden av. Med hilsen fra Nissefanten (det er adventsnissen vi bruker, last ned masse gratis greier fra Gøy for barn: http://www.goyforbarn.no/category/tema/jul/julekalender/nissefanten/) Vi har også gitt gavekort på vafler til middag, da hadde Nissefanten satt frem vaffeljernet. Er ikke så my som skal til! Og det er faktisk like morsomt for de voksne, haha. Hvertfall her i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå