Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bli så utrolig digg med litt sol og varme.

Noen som har feira jul i syden? Hvordan gjorde dere det? Tok dere med julemat og laga i leiligheten? Fikk dere julestemning når det var varmt?

Vi flyr til Alicante torsdag før jul og blir i to uker. Håper på greie temperaturer og late dager 🌞🌞🎅❤️

Anonymkode: ce61c...f35

Fortsetter under...

Skrevet

Feiret på gran Canaria ett år var nok av plasser som hadde norsk julemat, men vi gikk på en lokal restaurant og spiste noe godt.

Julestemning var det ikke sånn etter tradisjon, men kjempegodt. Jeg er misunnelig som fy på deg nå.

Anonymkode: 50a99...92c

Skrevet

Vi skal også til Spania i julen men jeg ser for meg litt andre temperaturer enn det du gjør. Tror ikke det er veldig varmt i julen i alicante..🙄 Men sikkert litt mer sol enn her da, og ferie er ferie👍😃

Anonymkode: 5415a...557

Skrevet

Har feiret ett år i Thailand og to ganger på Gran Canaria. Drar også i år :)

Julestemning er for meg fri med familien. Tar ikke med egen mant, men spiser ute på bedre restaurant. Sist hadde vi bestilt plass på forhånd og det var en satt 5 rettes meny for oss voksne. Veldig bra.

I spania ferier vi i mine foreldres bolig og de har litt julelys og noen nisser så vi kan ta frem.

Gleder oss til lit sol og varme for det var det lite av i sommer.

God tur.

Anonymkode: 56e5f...a85

Skrevet

Men det er ikke varmt i Alicante i desember.  13-14 grader.  

Skrevet

Har feiret jul i Spania halve livet. Den ordentlig store dagen er ikke før 5. januar på kvelden, da.

Annonse

Skrevet

Sol og varme blir vel å ta i, når du skal til alicante. Ville heller reist til gran canaria om målet er sol og varme. 

Anonymkode: 69887...789

Skrevet

Angående mat ville jeg ikke tatt med. Masse fantastiske restauranter i Alicante. 

Skrevet

Har feiret jul i utlandet fem ganger, på fem forskjellige kontinenter. Blir ikke det samme som hjemme, men likevel minnerike feiringer. Ikke ta med egen mat, men feire slik de lokale gjør. Alicante er ikke veldig varmt i desember, men likevel bedre enn i norge. Utrolig deilig med ferie uansett😊 God tur! 

Anonymkode: 731b1...32f

Skrevet

Foreldrene mine har hus rett utenfor Alicante og det er virkelig ikke "syden" varmt der i desember. Men gøy er det uansett 😁 masse julepynede butikker og julegater. Mange gode restauranter. Julepynt er det overalt så fikk virkelig julestemning av å være der nede 😊 kan også anbefale nyttårsfeiring der nede, masse offentlig fyrverkeri og masse gratis konserter, god stemning på alle utesteder, masse folk i godt humør. Faktisk kjekkeste nyttårsaften jeg har hatt 😂

Anonymkode: 97283...669

Skrevet

Vel sier som fler er ikke Syden i Alicante i Desember.  Sjekket du ikke sted/ klima / vær før du bestilte ?

Anonymkode: 5a3e5...f53

Skrevet

Ha ha, først gang jeg har hørt noen reise til Alicante for og oppleve sol og varme i desember.  Tror du er et lite troll jeg som skal få en reaksjon. NAV utbetaling er sikkert snart så du får kjøpt deg en stusselig gave til deg selv og katten.... god jul

Anonymkode: b6e27...a0b

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ha ha, først gang jeg har hørt noen reise til Alicante for og oppleve sol og varme i desember.  Tror du er et lite troll jeg som skal få en reaksjon. NAV utbetaling er sikkert snart så du får kjøpt deg en stusselig gave til deg selv og katten.... god jul

For et vemmelig menneske du er. Virkelig lavmål. 

Du skulle ikke prøve å bli et litt bedre menneske, så på tampen av året? 

Anonymkode: 4d230...845

Annonse

Skrevet

Feiret jul på gran canaria for to år siden. Det var helt fantastisk, ungene koste seg gløgg, men noen julestemning kan man se langt etter ;) Kom en nisse på hotellet og delte ut pakker til barna og de var strålende fornøyde. Savnet ikke norsk jul et sekund. Deilig å ligge å sole seg under skyfri himmel mens barna badet og spiste is, og slippe julestress og mas 😊👍 god tur! 🤗

Anonymkode: d7771...f51

Skrevet

Sol og varme 😂. Ja ja lykke til. 

Anonymkode: 7fdfa...07f

Skrevet

Ta med ullegenser 👍🏻

Skrevet

Feiret jul i Thailand flere ganger og syntes det var helt supert. Det ble faktisk en slags julestemning også, selvom alt var annerledes. Tok ikke med mat hjemmefra, spiste ute og det var et slags arrangement med ekstra mye/god mat og underholdning og mye pynt. Gjorde det veldig enkelt med julegaver de gangene vi feiret utenlandsk. En liten gave til hver hjemmefra og så kjøpte vi et par ting der nede. 

Anonymkode: 5d07b...540

Skrevet

Har feiret i Arizona en gang. Ble absolutt julestemning! Hadde med litt gaver, men ikke mat (det er vel ganske strenge regler for mat over landegrensene?). God ferie! 

Anonymkode: 3e041...737

Skrevet

Da jeg var utveklingsstudent feiret jeg jul i Australia. Meget spesielt når man forbinder jul med innekos, kulde og mørketid. Her var det sommer, folk hadde ferie og jeg fikk absolutt ingen julesteming.

Anonymkode: 5f507...fdc

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken utbetaling får de med særskrivingsfeil tro? 

Anonymkode: 7130c...4ef

Skrevet

Jeg synes Alicante på vinteren er helt topp, men jeg liker ikke ekstrem varme. 

Du kan være uheldig og få regn og mye vind, men blir det sol er der deilig. Kortermet på dagen og en tynn jakke på kvelden, men bading er det ikke på den tiden av året... 

Masse deilig mat på restaurant, på julaften går dere ut og spiser. 

God tur 

Anonymkode: 18fb5...d1b

Skrevet

Vi skal også til Alicante i år, håper på sol :) Men varmt er det nok ikke ;) Er iaf koselig å slippe å gå uten masse klær på hele tiden, og julstemning må bare anse blir annet enn dersom man feirer hjemme.

Kos dere i jula, det skal iaf vi!

Ps.Vi tar med litt mat, elgkjøtt og litt røykalaks :) 

Anonymkode: 08904...9a3

Skrevet

Har feiret i Miami. Jeg er nok litt for avhengig av å være i Norge i julen😂 For jeg syntes det var sykt stusselig!

Anonymkode: d1a1f...d69

Skrevet

Kunne gjerne tenkt meg å reise bort i julen, men helst til ett sted med rundt 25 grader...

Anonymkode: 83cd3...2b8

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da jeg var utveklingsstudent feiret jeg jul i Australia. Meget spesielt når man forbinder jul med innekos, kulde og mørketid. Her var det sommer, folk hadde ferie og jeg fikk absolutt ingen julesteming.

Anonymkode: 5f507...fdc

Vertsfamilien min holdt på å le seg i hjel av at jeg kledde på meg finstasen før gaveåpningen. For de åpnet gaver i pysj og lurte på om jeg viste vi bare skulle være hjemme. De spiste julemiddag i shorts og t-skjorte.

Det var en opplevelse de lagde ekstra god mat, men pyntet seg ikke til maten.

Anonymkode: 50a99...92c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...