Gå til innhold

Ser på mine resepter på helsenorge.no...

Anbefalte innlegg

At jeg har resept på noen sprøyter som skal tas etter keisersnitt? Og den er skrevet ut 3 dager etter fødsel (jeg hadde ikke keisersnitt) og jeg kjenner ikke navnet til legen som har skrevet resepten heller. Hva er greia? Skjedd en feil (sendt til feil person)?

Anonymkode: d69cc...dbd

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi!!! Det er jo alvorlig. Har du fått denne sprøyten på sykehuset uten du visste hva det var og? Høres ut som noen har gjort en gedigen tabbe. 

Anonymkode: e0048...b3b

Hm.. husker lite etter fødselen mek fikk vel en sprøyte ja før eller etter jeg ble sydd men altså dette husker jeg lite av🤔 hvis det er så lett å gjøre feil og skrive resepter på feil person er vel ikke denne elektroniske  måten å gjøre ting på så sikker likevel? Merkelige greier. Skulle jeg ringt til fastlegen og spurt kanskje?

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hm.. husker lite etter fødselen mek fikk vel en sprøyte ja før eller etter jeg ble sydd men altså dette husker jeg lite av🤔 hvis det er så lett å gjøre feil og skrive resepter på feil person er vel ikke denne elektroniske  måten å gjøre ting på så sikker likevel? Merkelige greier. Skulle jeg ringt til fastlegen og spurt kanskje?

Under mine resepter så kan du se om legemiddelet er tatt ut av apoteket. Hvis det ikke er gjort noen uttak, så har nok en lege skrevet resepten til feil person, men viss det også er gjort uttak, da er det alvorlig. Da kan du ha fått feil sprøyte, eller noen har gitt seg ut for å være deg, og misbrukt din identitet. Ville snakket med fastlegen. 

Anonymkode: e0048...b3b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...