Gå til innhold

Trenger tips til enkle selskapsleker for voksne som alle tør å være med på...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Quiz via Internett?

Anonymkode: 221c6...6ac

Kahoot er veldig enkelt! Ellers er jo quiz med forhåndsinndelte lag veldig lavterskel. 

Annonse

36 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Ikke gjør det.

Selskapsleker er marerittet og ødelegger enhver fest. 

Er i grunnen enig i dette altså, jeg HATER slikt! Men hvis det absolutt må være noe, så støtter jeg quiz—forslaget med forhåndsinndelte lag. 

Anonymkode: d02d6...d4c

Selskapsleker er helt for jævlig, og greia med at alle må være med er ren tortur. Spesielt der man må fremføre selvdiktede sanger og "morsomme" rim.

Anonymkode: 14b61...e10

Pakkelek! Utrolig gøy for alle, og det trenger ikke å koste så mye.

Vi pleier å ta med to gaver. En til 20,- og en til 70-80,-.

Anbefaler denne 😊

Anonymkode: 2962f...750

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pakkelek! Utrolig gøy for alle, og det trenger ikke å koste så mye.

Vi pleier å ta med to gaver. En til 20,- og en til 70-80,-.

Anbefaler denne 😊

Anonymkode: 2962f...750

Støtter forslaget om pakkelek. Det er en ok lek og faktisk ganske gøy, også for sånne som meg som hater selskapsleker 

Anonymkode: b66d0...1a4

Jeg var i et selskap for ikke så lenge siden hvor de delte alle inn i lag, også måtte hvert lag sende noen representanter i leken, mens de andre var heiagjeng. Det synes jeg er en fin måte å gjøre det på, da er alle engasjert i det som skjer, de som liker selskapsleker har mulighet til å leke, mens de som ikke liker det slipper å føle seg presset til å delta. Når du gjør det på denne måten er det heller ikke så viktig å finne en lek med lav terskel i forhold til å tørre å delta, fordi det kun er de som faktisk har lyst som er med, de andre er heiagjeng.

Anonymkode: 43e34...618

En morsom vri med pakkeleken: En starter med nisselue og to grytehansker på. Personen ved siden av har to terninger. Startskuddet går og personen med nisselue/grytehansker på skal prøve og åpne pakken. Han med terningene skal slå to like. Når han klarer det, er det hans tur og få på lue/ hansker og åpne pakke. Mens personen på andre siden hans skal slå terninger. Og sånn går det helt til noen klarer å åpne pakken. Supergøy og det blir mye lått og løye!

Anonymkode: d2d7f...b20

Annonse

En lapp på ryggen av hver deltaker, der navnet på en berømthet står skrevet, f eks dronning Elisabeth. Den som eier lappen kan stille spørsmål til alle de andre, men de kan kun svare ja eller nei. F eks "er jeg nålevende? Er jeg kvinne? Er jeg kongelig? Bor jeg i Norge?" Etter å ha snakket med mange ulike, har alle forhåpentligvis funnet ut hvem de er. 

Anonymkode: 7a527...652

På 1.12.2017 den 10.56, Anonym bruker skrev:

Støtter forslaget om pakkelek. Det er en ok lek og faktisk ganske gøy, også for sånne som meg som hater selskapsleker 

Anonymkode: b66d0...1a4

Enig med disse to!

Anonymkode: ad9fa...412

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kahoot er i grunnen det lengste jeg gidder å strekke meg. Selskapsleker er rett og slett tilnærmet tortur. 

Anonymkode: 014cd...4b2

Dette! Kahoot eller en morsom quiz (den må ikke være tørr og ha for høy vanskelighetsgrad, men ha noe av alt så alle på laget har mulighet til å svare, ikke bare de spesielt interesserte) 

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Quiz er det eneste. Hvia det er familie eller nære venner går pakkelek .

Anonymkode: 3edd8...464

Mulig jeg er helt uttafor, men hva går denne pakkeleken ut på?

Anonymkode: 1c4e3...cab

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det med folk. Selskapsleker er GØY!!!

Anonymkode: 5bb3c...498

Nei. Det er ikke gøy. Det er kleint, påtvunget og kjipt. Voksne mennesker som inviterer til fest og har selskapsleker burde fratas retten til å invitere gjester i all fremtid.

Anonymkode: 05317...4ad

• 5 måneder senere...

Jeg liker selskapsleker jeg. Artig å gjøre noe aktivt sammen med andre. Du finner en rekke selskapsleker som passer både for unger og barn på denne siden:

http://aktivitetstips.myiglo.com/selskapsleker/

Anonymkode: d1867...991

Jeg har aldri truffet en selskapslek jeg har likt. Ikke det minste. Som liten løp jeg og gjemte meg når bjørnen sover eller stolleken ble dratt igang, og til dags dato sørger jeg for å være opptatt hvis en nyfrelst team builder kommer og trer kleine aktiviteter ned over hodene på folk. 

Anonymkode: 54a7f...b89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...