Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Har hatt en rimelig fæl hoste nå i kveld. Det begynte så smått i går, men jeg tenkte ikke noe mer over det. Nå i kveld har den blitt en god del verre.. Har lest noe om at gravide ikke får noe for bronkitt. Så det er vel ikke noe poeng i å be om legetime? Om det skulle være bronkitt, er dette på noen måte skadelig for fosteret? Håper virkelig jeg bare kan ta litt c-vitamin, tilbringe morgendagen under dyna på sofaen og la det gå over av seg selv! Takk for eventuelle svar. Anonymkode: 16f99...99e
soleia Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Einaste hostesaft som verkar inneheld etylmorfin og ein del sprit, så det er ikkje så kjekt å ta som gravid. Babyen tåler litt hoste C-vitamin og dag under dyna høyres ut som ein grei plan. God betring!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 Jeg fikk beskjed på at så lenge jeg var gravid kunne jeg ikke få noe mot hoste. Anonymkode: 0d5f9...234
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Jeg hadde bronkitt i mitt forrige svangerskap. Måtte på legevakta da jeg har astma i bunn og fikk pustebesvær så fikk ventolin × flere i løpet av noen dager. Fikk ingen medisin mot selve bronkitten da det var virus. Men jeg har veldig plaget med høy puls døgnet rundt(den lå på rundt 130-160) kroppen jobbet for fullt med viruset og det var veldig slitsomt. Jeg lå rett ut i 1 uke og brukte vel 3-4 uker på å komme meg igjen. Sov sittende på natten. Fikk tilbud om corsedyl men valgte å ikke ta det. Men fikk beskjed om at det trygt kunne brukes av gravide. God bedring 💗 Anonymkode: 52dc7...20b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 Tusen takk for svar! 😊 Da krabber jeg straks fra senga ut i sofaen, prøve å holde meg mest mulig i ro i dag! Er jo som barberblader i halsen i dag😅 Jaja.. Bare å kvinne seg opp!! Ha en god dag alle sammen 😊💕 Anonymkode: 16f99...99e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #6 Skrevet 1. desember 2017 Jeg fikk bronkitt da jeg gikk høygravid, endte med nesten 40 i feber og ble lagt inn på sykehus med intravenøs antibiotika... Var noe skikkelig dritt! Får ikke håpe du blir like syk, drikk mye, ta det med ro og plei helsa. God bedring Anonymkode: 79186...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå