Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #26 Skrevet 1. desember 2017 Leste jeg virkelig denne tråden.. Anonymkode: 51714...18e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #27 Skrevet 1. desember 2017 av alle ting... alle norske preposisjonene på rams... Kan jo litt andre ting også da:) Anonymkode: e2b44...a35
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #28 Skrevet 1. desember 2017 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: av alle ting... alle norske preposisjonene på rams... Kan jo litt andre ting også da:) Anonymkode: e2b44...a35 Det kan jeg også, haha! Anonymkode: 322bb...40e
Himmel og hav Skrevet 1. desember 2017 #29 Skrevet 1. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: av alle ting... alle norske preposisjonene på rams... Kan jo litt andre ting også da:) Anonymkode: e2b44...a35 Jeg kan alle de underordnede konjunksjonene. Jeg pugga de i fjerde klasse, og de sitter enda.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #30 Skrevet 1. desember 2017 Kan periodesystemet. Men er kjemiker, da. Og en del sanger om gangetabellen og sånn sitter fortsatt. Anonymkode: e7f9d...a34
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #33 Skrevet 2. desember 2017 På 1.12.2017 den 11.55, Anonym bruker skrev: Har studert medisin så uendelige med puggemateriale, men favorittene er hjernenervene; Oh, oh, oh to touch and feel a girls vagina. Such heaven. (navnet på de ulike nervene) og Some say money matter but my brother says big boobs matter more (for å huske om det er sensoriske, motoriske eller begge). Anonymkode: 42106...7ec Vi hadde også Pene Ben Lokker Mange Gutter - adduktorene i låret i rekkefølge. Ellers mange som nevner gangetabellen, jeg har ikke tenkt på at det er noe jeg kan utenat, det er liksom bare noe man kan. Er ikke mange dagene siden jeg fant ut at jeg er blitt rusten på gangetabellen fra 13 og oppover, så burde ta en repetisjon der. Om livet mitt var avhengig av det skulle jeg nok ha greid å hoste opp en god del ramser fra tysk grammatik, selv om det er lagret i fjernarkivet Amerikanske stater i alfabetisk rekkefølge, framlengs og baklengs. Burde plusse på hovedstedene, men ikke helt stødig der lenger. Kunne plassere alle på kartet tidligere også, men tror dessverre ikke alle statene i midtvesten sitter lenger. Kan en del gamle amerikanske patriotiske sanger. Husker flere gamle amerikanske reklametekster og melodiene, selv om det er sånn ca. et århundre siden jeg var der og jeg ikke så mye på tv. Og av sanger - jeg synes å bare huske slike tekster som ingen kan, dikt ingen har hørt osv. Fader Vår og Trosbekjennelsen kan jeg, men kommer jo helt ut av det nå når de skal si de nye variantene, det kjennes liksom ikke riktig ut. Husker masse telefonnummer og husnummer fra barndom og oppover, til og med bilnummer til flere husker jeg fremdeles. Har fremdeles en tendens til å huske registreringsnummer til biler til kjente. Er jo så mye enklere å kjenne dem igjen da siden "alle" har svarte eller grå biler for tiden. Anonymkode: 018fa...7ec
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #34 Skrevet 2. desember 2017 815 493 00 - kykelikokos.. Legger lista veldig lavt og er fornøyd om jeg husker alt alle skal i familien i hverdagen.. kan sikkert huske gamle tlf Nr fra hustelefonens tid da.. Anonymkode: 45988...012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå