GĂ„ til innhold

IKM uke 52 👍 🌟

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj, fant akkurat ut at mannen har stand by alle de dagene rundt den dagen jeg sannsynligvis har EL denne perioden. Godt mulig han er borte pĂ„ jobb hele denne prĂžveperioden :( FĂ„r hĂ„pe han er hjemme minst en natt sĂ„ vi kan legge inn litt aksjer da. Kjedelig om hele prĂžveperioden gĂ„r i vasken pga jobb.. 

Annonse

PĂ„ 3.12.2017 den 17.09, Milla1986 skrev:

Æsj, fant akkurat ut at mannen har stand by alle de dagene rundt den dagen jeg sannsynligvis har EL denne perioden. Godt mulig han er borte pĂ„ jobb hele denne prĂžveperioden :( FĂ„r hĂ„pe han er hjemme minst en natt sĂ„ vi kan legge inn litt aksjer da. Kjedelig om hele prĂžveperioden gĂ„r i vasken pga jobb.. 

SÄ kjedlig :/ HÄper han fÄr reise hjem en natt eller to, da :)

Hvordan gÄr det med dere damer? Her regner jeg med at EL blir pÄ onsdag, mannen er borte frem til onsdag ettermiddag sÄ vi fÄr legge inn aksjer da og hÄpe det holder. Har ikke muligheten til Ä legge inn aksjer fÞr selve EL denne perioden da han er bortreist pÄ jobb. 

7 minutter siden, PrÞverpÄnr.3 :) skrev:

Her er el-testen nesten positiv, sÄ regner med el i morgen eller torsdag. :)

Satser pÄ at onsdag holder for dere, Milla1986 :D Tester du etter el? 

Ja, jeg tester😊 bruker cb sin digital test og fikk positiv i dag, regner derfor med sannsynlig EL i morgen. Mannen kommer hjem i morgen ettermiddag sĂ„ da fĂ„r vi satse pĂ„ at aksjer pĂ„ selve EL dagen holder :) 

1 minutt siden, Milla1986 skrev:

Ja, jeg tester😊 bruker cb sin digital test og fikk positiv i dag, regner derfor med sannsynlig EL i morgen. Mannen kommer hjem i morgen ettermiddag sĂ„ da fĂ„r vi satse pĂ„ at aksjer pĂ„ selve EL dagen holder :) 

Krysser fingrene for det :D

I fÞlge appen, skal jeg ha el ca pÄ lÞrdag .... har bare et par tester liggende fra forrige pp. SÄ venter til torsdag/fredag med Ä teste, ogsÄ tenkte jeg deretter at jeg skal roe ned og prÞve uten testing de neste pp, for Ä se om det kan ha noen effekt at jeg ikke tenker pÄ testing hele tiden. Begynner Ä bli lei hele prÞvinga nÄ.... 

Hei! Sniker meg inn til dere jeg 😊 el i dag, sĂ„ ikm pĂ„ meg 27/12. Er fĂžrste gang siden uttak av spiral i slutten av august at jeg er sikker pĂ„ at el har kommet. Superpositive tester i 1.5 dĂžgn og negativ igjen mĂ„ i ettermiddag. I tillegg masse symptomer pĂ„ el â˜ș Endelig! Kroppen har lurt meg i snart 4 mnd med nestenpositive tester 😅

Annonse

Jeg blir sÄ usikker pÄ CB sin EL test, jeg testet negativt pÄ mandag, deretter positivt i gÄr og negativt igjen i dag. Jeg tester alltid pÄ ettermiddagen. Men nÄr jeg fikk positivt i gÄr og negativt i dag sÄ er det jo veldig kort tid den er positiv fÞr den blir negativ igjen? Vil det si at jeg sannsynligvis har EL i dag siden den nÄ ble negativ igjen? :/ 

2 minutter siden, Milla1986 skrev:

Jeg blir sÄ usikker pÄ CB sin EL test, jeg testet negativt pÄ mandag, deretter positivt i gÄr og negativt igjen i dag. Jeg tester alltid pÄ ettermiddagen. Men nÄr jeg fikk positivt i gÄr og negativt i dag sÄ er det jo veldig kort tid den er positiv fÞr den blir negativ igjen? Vil det si at jeg sannsynligvis har EL i dag siden den nÄ ble negativ igjen? :/ 

Lh-stigningen kan komme og gÄ raskt, sÄ absolutt mulig du har el i dag. Jeg brukte cb sine digitale tester med dobbel indikator da vi prÞvde pÄ forrige barn og jeg opplevde faktisk at den var for fÞlsom i forhold til nÄr el faktisk var... jeg begynte nok Ä teste for tidlig sÄ mulig det var derfor, men den ble positivt nesten en uke fÞr el kom (testet med strimmel samtidig derfor jeg vet at en kom senere).

5 timer siden, Zarina skrev:

Lh-stigningen kan komme og gÄ raskt, sÄ absolutt mulig du har el i dag. Jeg brukte cb sine digitale tester med dobbel indikator da vi prÞvde pÄ forrige barn og jeg opplevde faktisk at den var for fÞlsom i forhold til nÄr el faktisk var... jeg begynte nok Ä teste for tidlig sÄ mulig det var derfor, men den ble positivt nesten en uke fÞr el kom (testet med strimmel samtidig derfor jeg vet at en kom senere).

Takk for svar:) er ikke sÄ lett Ä bli klok pÄ dette, men jeg har symptomer pÄ EL sÄ jeg regner med at jeg sannsynligvis har det. Oi, sÄpass ja, en uke var lang tid! 

Har hatt nesten positive el-tester i to dager nÄ.. Pleier alltid Ä fÄ nesten positiv dag 1, sÄ helt klart positiv dag 2 (teststrek sterkere enn kontrollstrek) og negativ dag 3. Bruker ebay-tester og kjÞper alltid fra den samme selgeren, men de jeg mottok sist gang var av en annen type.. Kanskje de er mindre sensetive. Blir spennende Ä se i morgen! 

PÄ 13.12.2017 den 23.09, PrÞverpÄnr.3 :) skrev:

Har hatt nesten positive el-tester i to dager nÄ.. Pleier alltid Ä fÄ nesten positiv dag 1, sÄ helt klart positiv dag 2 (teststrek sterkere enn kontrollstrek) og negativ dag 3. Bruker ebay-tester og kjÞper alltid fra den samme selgeren, men de jeg mottok sist gang var av en annen type.. Kanskje de er mindre sensetive. Blir spennende Ä se i morgen! 

Hvordan gikk det med testingen? :)

NÄ i ettermiddag var el-testen veldig positiv, der teststreken er merkbart sterkere enn kontrollstreken. I gÄr var de like sterke. Dvs. el er sikkert i kveld/natt/i morgen tidlig.. SÄ da er hÄpet ute for denne prÞveperioden vil jeg tro, med samleie kun tirsdagskveld.. Jeg er pÄ jobbreise og kommer ikke hjem fÞr om noen dager. :/

1 time siden, PrÞverpÄnr.3 :) skrev:

NÄ i ettermiddag var el-testen veldig positiv, der teststreken er merkbart sterkere enn kontrollstreken. I gÄr var de like sterke. Dvs. el er sikkert i kveld/natt/i morgen tidlig.. SÄ da er hÄpet ute for denne prÞveperioden vil jeg tro, med samleie kun tirsdagskveld.. Jeg er pÄ jobbreise og kommer ikke hjem fÞr om noen dager. :/

Æsj, sĂ„ kjipt 😞 er jo en liten sjanse for at det kan gĂ„ likevel da, svĂžmmerne kan vel leve rundt 5 dager i gode forhold? Jeg krysser fingrene for deg!

3 dpo i dag, tiden gÄr sakte! Men tror innerst inne det ikke gÄr denne perioden pga at vi kun fikk til Ä legge inn aksjer 3 dager fÞr EL og pÄ EL dagen, dog litt sent pÄ den dagen. SÄ jeg vil tro det ble litt for tidlig og litt for sent denne prÞveperioden. Tenker jeg tester 10 dpo. Er det noen som vet om det er 24 timer etter EL at egget lever og kan befruktes? 

Endret av Milla1986

Leser litt forskjellig pÄ ulike plasser, det stÄr alt fra 12-48 timer. Hvis det stemmer sÄ burde dere jo ha truffet veldig bra :) Blir nok testing pÄ meg pÄ torsdag/fredag 8-9 dpo. Var da jeg fikk positiv test med forrige :)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...