Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 min datter på 8 år har hatt feber siden tirsdag kveld. Hun har hatt dårlig matlyst, nesten ikke spist på 2 dager, og har kastet opp 3 ganger. Nå er formen bedre, men hun har fortsatt litt feber. Men hun har også helt utrolig dårlig ånde - det er en slags metallisk, skikkelig ekkel lukt. Vi har prøvd å pusse tennene grundig, samt spise en pastill med mentolsmak, men det har ingen effekt. Jeg kan lukte det selv om jeg sitter ganske langt unna henne.. Jeg tenkte at det rett og slett kunne være fordi hun har spist så lite, men ånden er det fortsatt etter at hun har fått i seg en brødskive, en klementin og 2 glass melk (for 2 timer siden..) Noen med peiling på hva dette kan være? Anonymkode: d8884...8cf
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Har hun også børstet tungen? Anonymkode: 6a15d...f40
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 Aceton-ammoniakk lukt? Det er helt vanlig når man har vært syk og spist for lite. Sånn har barnet mitt hatt flere ganger. Anonymkode: 73e48...509
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 Sier som den over, kan det minne om en blanding av aceton og metall? Det er i såfall helt vanlig når man er syk. Men, har dere sjekket blodsukkeret hennes? At det lukter når du sitter langt unna er ikke like vanlig, så tenker diabetes. Det er selvfølgelig lite sannsynlig, da, så ikke bli skremt! Det kan også være hun har fått mandelsteiner? Har du tittet i halsen hennes? Anonymkode: 29f59...0e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå