Gå til innhold

Ekstrem mensen!

Anbefalte innlegg

Har fått tilbake mensen etter fødsel nå etter ett år og det er helt ekstremt.  Har sprunget på do på jobb 2 ganger i timen med helt full gjennomblødd xxl-tampong og bind HVER gang..!! Lurer seriøst på om det kan være tegn på en sykdom eller noe? 

Anonymkode: e6b8d...239

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144335665-ekstrem-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spør meg selv det samme. Jeg har tre svangerskap etter meg. Den tredje gangen mensen kom er helt ekstremt.

Jeg måtte bytte bind hver time. Blodet gikk gjennom alt mens jeg sov. Herregud,hva som skjer. I dag er det 31 dag uten mens. Jeg,som har alltid hatt mens på 25. Dag.

Anonymkode: 793d3...4c4

Just now, Anonym bruker said:

Jeg spør meg selv det samme. Jeg har tre svangerskap etter meg. Den tredje gangen mensen kom er helt ekstremt.

Jeg måtte bytte bind hver time. Blodet gikk gjennom alt mens jeg sov. Herregud,hva som skjer. I dag er det 31 dag uten mens. Jeg,som har alltid hatt mens på 25. Dag.

Anonymkode: 793d3...4c4

Takk for svar, interessant for dette er også barn nr. 3 for meg! HI

Anonymkode: e6b8d...239

Sånn var det hos meg og. Gikk til gynekolog og hun skrev ut noen tabletter som minker blødninger.

det er ikke p-piller men en helt annen type tabletter. Tar 2 av disse to ganger daglig når jeg blør og blødningen minker drastisk. Fått er nytt liv.

Anonymkode: 3c264...8ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...