Gå til innhold

Tror jeg ble tatt i fotoboks, men usikker. Hvor kan jeg ringe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lå i fartsgrensa og hadde på cruisekontrollen, men så blinka det rødt allikevel! Blinket ikke på fotoboksen som var før denne og det er ikke gjennomsnittsmåling på denne strekningen. Jeg har hørt at folk har ventet i opptil 3 måneder før de har fått boten i posten, men jeg vil jo gjerne vite om jeg ble tatt! Hvor ringer jeg? Statens veivesen? Statens innkrevningssentral?

Anonymkode: 5107c...f35

Fortsetter under...

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lå i fartsgrensa og hadde på cruisekontrollen, men så blinka det rødt allikevel! Blinket ikke på fotoboksen som var før denne og det er ikke gjennomsnittsmåling på denne strekningen. Jeg har hørt at folk har ventet i opptil 3 måneder før de har fått boten i posten, men jeg vil jo gjerne vite om jeg ble tatt! Hvor ringer jeg? Statens veivesen? Statens innkrevningssentral?

Anonymkode: 5107c...f35

Har hørt at man ikke er i tvil om man blir tatt. Noen ganger kan man føle det blinker rødt fordi det reflekterer i sensoren. Skal visst vært skikkelig flash om man blir tatt. 

Men det viktigste, kjørte du for fort?

Anonymkode: 56caa...8dc

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har hørt at man ikke er i tvil om man blir tatt. Noen ganger kan man føle det blinker rødt fordi det reflekterer i sensoren. Skal visst vært skikkelig flash om man blir tatt. 

Men det viktigste, kjørte du for fort?

Ser nå at du lå i fartsgrensen, da har du selvsagt ikke blitt tatt. 

Skrevet

Hvis det blinker på grunn av høy fart er du ikke i tvil! Det blinker kraftig. Jeg har sjekket😝

Skrevet

Her blinker det rødt i det den registrerer deg og bilen din som kjører forbi, men jeg lover deg... Du er IKKE i tvil når du blir tatt der. Jeg lover :legrine:

Anonymkode: fe636...868

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Her blinker det rødt i det den registrerer deg og bilen din som kjører forbi, men jeg lover deg... Du er IKKE i tvil når du blir tatt der. Jeg lover :legrine:

Er du sikker på det? Jeg var bombesiker på at jeg ble tatt for noen år siden, det var passasjeren min og, det kom et nesten blendende blink. Jeg har aldri fått regning, så det må ha vært sola som reflekterte eller noe. Men jeg var helt sikker på at dette ble dyrt.

Anonymkode: ee433...e86

Annonse

Skrevet

Jeg ble tatt for noen år siden og jeg så ingen blunk fra boksen. Ikke venninna mi heller. 

Anonymkode: 1ae7a...9d5

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du sikker på det? Jeg var bombesiker på at jeg ble tatt for noen år siden, det var passasjeren min og, det kom et nesten blendende blink. Jeg har aldri fått regning, så det må ha vært sola som reflekterte eller noe. Men jeg var helt sikker på at dette ble dyrt.

Anonymkode: ee433...e86

Om jeg ikke ble tatt var det fryktelig urettferdig å miste lappen :ph34r: Har fått ei bot også, var ikke i tvil da heller. Ellers kun opplevd dette røde, blinkende lyset som registrerer bilene, som jeg tipper det gjør iallefall 

Skrevet

Jeg har flere ganger opplevd å trodd at jeg ble tatt, men aldri fått bot. Jeg har da ligget litt over fartsgrensa, eller kjørt bak biler og glemt å følge med på farten. Det har nok bare vært refleksjon fra lys. Jeg har blitt lurt mange ganger, heldigvis har det ikke vært noe. 

Anonymkode: c0bd1...849

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...