Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #1 Skrevet 29. november 2017 Er det noen som har hatt tverrfaglig eksamen som privatist som kan fortelle litt rundt selve eksamen. Hva fikk du spørsmål om og hva slags case fikk du? Anonymkode: 04af6...77c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 Hvorfor skal du ta eksamen fra Vg1? Hvor gammel er du, og har du kanskje mulighet til å bli realkompetansevurdert slik at du kan gå rett på Vg2? Det som er viktig på Vg1 er anatomi og fysiologi, hygiene, lovverk, hvordan helse- og sosialtjenesten er organisert, kommunikasjon med ulike brukere/pasienter. Vil tro det praktiske er f eks demonstrasjon av håndvask eller noe førstehjelp. Så kan spørsmål dreie seg om anatomi og fysiologi til et gitt organsystem. Lov om taushetsplikt er veldig sentral lovgivning. Så muligens at du vet at andre relevante lover er helsepersonelloven, pasientrettighetsloven, forvaltningsloven og arbeidsmiljøloven. Anonymkode: 69abc...7e8
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 Jeg er godt voksen. Alt av mine papirer er sendt inn til fylkeskommunen for å få en oversikt over hvilke fag jeg må ta for å kunne jobbe med det jeg ønsker å jobbe med. Tilbakemeldingen var at jeg slapp fellesfagene, men måtte ha eksamen i de tre hovedfagene + tverrfaglig eksamen. Jeg har allerede hatt eksamen i de tre hovedfagene, så mangler tverrfaglig. HI Anonymkode: 04af6...77c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #5 Skrevet 30. november 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er godt voksen. Alt av mine papirer er sendt inn til fylkeskommunen for å få en oversikt over hvilke fag jeg må ta for å kunne jobbe med det jeg ønsker å jobbe med. Tilbakemeldingen var at jeg slapp fellesfagene, men måtte ha eksamen i de tre hovedfagene + tverrfaglig eksamen. Jeg har allerede hatt eksamen i de tre hovedfagene, så mangler tverrfaglig. HI Anonymkode: 04af6...77c Så rart at du ikke ble realkompetansevurdert til å gå rett på vg2. Hvilken utdanning tar du? Anonymkode: 69abc...7e8
Anonym bruker Skrevet 30. november 2017 #6 Skrevet 30. november 2017 Tja, si det. Har jobbet i helsevesenet i 15 år, så det er veldig merkelig. Jeg skal utdanne meg til ambulansearbeider, så skal jeg videre på Paramedic en stund etter det. HI Anonymkode: 04af6...77c
Mariahei Skrevet 10. oktober 2018 #7 Skrevet 10. oktober 2018 Hei! Kanskje du kan fortelle litt om hvordan det var om du har vært gjennom det nå? :-) Finner så utrolig lite informasjon om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå