Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 Har hørt at de fleste her hjemme ikke fungerer. Har prøvd fra tannlegen her men har ikke merket store forskjellen. Noen tips til hva som kan prøves fra USA? Anonymkode: 5ac61...b6d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #2 Skrevet 28. november 2017 Crest. Men du er nødt til å rebleke forholdsvis ofte om du drikker kaffe og te jevnlig. Så slitsomt og dyrt. Og helt sikkert ikke bra i lengden. Anonymkode: d1cfd...8e7
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har hørt at de fleste her hjemme ikke fungerer. Har prøvd fra tannlegen her men har ikke merket store forskjellen. Noen tips til hva som kan prøves fra USA? Anonymkode: 5ac61...b6d De her hjemme funker også. Men du risikerer mye ising etterpå. Snakker av erfaring... Anonymkode: c0e90...df9
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #4 Skrevet 28. november 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Crest. Men du er nødt til å rebleke forholdsvis ofte om du drikker kaffe og te jevnlig. Så slitsomt og dyrt. Og helt sikkert ikke bra i lengden. Anonymkode: d1cfd...8e7 Det kommer opp på Google at de stripsene kan kjøpes her i Norge også. Er det de samme eller er de sterkere i USA? Anonymkode: 5ac61...b6d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2017 #5 Skrevet 28. november 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kommer opp på Google at de stripsene kan kjøpes her i Norge også. Er det de samme eller er de sterkere i USA? Anonymkode: 5ac61...b6d Det vet jeg ikke. Sikker på det er seriøse sider som reklamerer for dette? Har lenge vært ulovlig å selge her trodde jeg. Anonymkode: d1cfd...8e7
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #6 Skrevet 29. november 2017 Finnes flere gode selgere på Ebay som selger crest, og til en veldig fin pris. Tror jeg betalte 60 kr fra en trygg selger, og da var det flere strips i pakken. Det funker og jeg så forskjell etter en runde, men ja, du får ising i tennene som går over etter ei stund. Uansett veldig ubehagelig! Anonymkode: 928a6...40b
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #7 Skrevet 29. november 2017 Så lenge det inneholder sterk nok hydrogenperoksid så har den blekende effekt. Tannbleking som selges i Norge har ikke nok til å bleke. Derfor vil feks Crest i USA ha høyere dose/styrke hydrogenperoksid en de som selges her. Men du risikerer tannskader/ising...dette vet du sikkert. Anonymkode: 80bbc...ec6
Anonym bruker Skrevet 29. november 2017 #8 Skrevet 29. november 2017 Etter å ha snakket med tannlegen min om alle skader hun har sett pga hjemmebleking skjønner jeg ikke at noen tør det. Skaden kan fort bli uopprettelig, og heller litt gulere tenner enn noen som ser ut som de er malt flekkevis med hvitmaling. Anonymkode: 4e195...38f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå