Gå til innhold

Smerter der jeg hadde blodpropp

Anbefalte innlegg

Øverst i høyre lunge. Hadde blodpropp der for 4 år siden og det gjør så vondt stadig vekk. Som nå. Hvis jeg hikker får jeg ofte vondt der. Sånn skarp knivsmerte :( kan jeg ta rtg eller noe for å se om er er arr!? Er der noe som kan gjøres? Var mye feilbehandling også så det ble mye verre enn det burde ha vært.

Anonymkode: 166b1...ea7

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144335468-smerter-der-jeg-hadde-blodpropp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Øverst i høyre lunge. Hadde blodpropp der for 4 år siden og det gjør så vondt stadig vekk. Som nå. Hvis jeg hikker får jeg ofte vondt der. Sånn skarp knivsmerte :( kan jeg ta rtg eller noe for å se om er er arr!? Er der noe som kan gjøres? Var mye feilbehandling også så det ble mye verre enn det burde ha vært.

Dette er kun en lege som kan svare på. Har dette oppstått akutt, bør du få deg en akutttime hos lege, er det noe du har hatt over tid så ber du om en time hos fastlegen. Du forklarer det du forteller her når du ringer for å bestille time. 

Anonymkode: ed5bd...ec9

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er kun en lege som kan svare på. Har dette oppstått akutt, bør du få deg en akutttime hos lege, er det noe du har hatt over tid så ber du om en time hos fastlegen. Du forklarer det du forteller her når du ringer for å bestille time. 

Anonymkode: ed5bd...ec9

Jeg har hatt det helt siden blodproppen. Men det gjør så vondt når det kommer. 

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har også hatt blodpropp i begge lungene, men ingen smerter i ettertid. Høres rart ut, spør legen din. 

Anonymkode: ec47e...859

Jeg vet at noen kan få arr, men det vet jeg ikke om jeg har. Ja, jeg får nevne det.. men de er litt hysteriske og har lav terskel for å sende meg på sykehus, så jeg har høy terskel for å ta kontakt om sånt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...