GĂ„ til innhold

Smerter der jeg hadde blodpropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øverst i hÞyre lunge. Hadde blodpropp der for 4 Är siden og det gjÞr sÄ vondt stadig vekk. Som nÄ. Hvis jeg hikker fÄr jeg ofte vondt der. SÄnn skarp knivsmerte :( kan jeg ta rtg eller noe for Ä se om er er arr!? Er der noe som kan gjÞres? Var mye feilbehandling ogsÄ sÄ det ble mye verre enn det burde ha vÊrt.

Anonymkode: 166b1...ea7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lege 👍😊

Anonymkode: 2448a...e90

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lege 👍😊

Anonymkode: 2448a...e90

Hva skal jeg be om?

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Øverst i hÞyre lunge. Hadde blodpropp der for 4 Är siden og det gjÞr sÄ vondt stadig vekk. Som nÄ. Hvis jeg hikker fÄr jeg ofte vondt der. SÄnn skarp knivsmerte :( kan jeg ta rtg eller noe for Ä se om er er arr!? Er der noe som kan gjÞres? Var mye feilbehandling ogsÄ sÄ det ble mye verre enn det burde ha vÊrt.

Dette er kun en lege som kan svare pÄ. Har dette oppstÄtt akutt, bÞr du fÄ deg en akutttime hos lege, er det noe du har hatt over tid sÄ ber du om en time hos fastlegen. Du forklarer det du forteller her nÄr du ringer for Ä bestille time. 

Anonymkode: ed5bd...ec9

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er kun en lege som kan svare pÄ. Har dette oppstÄtt akutt, bÞr du fÄ deg en akutttime hos lege, er det noe du har hatt over tid sÄ ber du om en time hos fastlegen. Du forklarer det du forteller her nÄr du ringer for Ä bestille time. 

Anonymkode: ed5bd...ec9

Jeg har hatt det helt siden blodproppen. Men det gjÞr sÄ vondt nÄr det kommer. 

Skrevet

TrÄden er ryddet for personangrep.

Ann Christin, admin

Skrevet

Har ogsÄ hatt blodpropp i begge lungene, men ingen smerter i ettertid. HÞres rart ut, spÞr legen din. 

Anonymkode: ec47e...859

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ogsÄ hatt blodpropp i begge lungene, men ingen smerter i ettertid. HÞres rart ut, spÞr legen din. 

Anonymkode: ec47e...859

Jeg vet at noen kan fÄ arr, men det vet jeg ikke om jeg har. Ja, jeg fÄr nevne det.. men de er litt hysteriske og har lav terskel for Ä sende meg pÄ sykehus, sÄ jeg har hÞy terskel for Ä ta kontakt om sÄnt :)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...