Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å forstå? :)

Anbefalte innlegg

jeg er 10 uker på vei i dag. Var på ultralyd og fikk se den lille i dag <3 
Jeg vet at vi kun hadde sex en gang den mnd jeg ble gravid. vi hadde sex 24.10. Jeg klarer ikke få dette til å stemme med hvor mange uker jeg er på vei? er ikke det litt rart? trodde de regnet det ut fra første dag i siste mens. men om det er sånn de regner det ut så er jo jeg over 12 uker på vei.. men gyn sa jeg bare var 10. hvordan er det mulig? hehe :P 

Anonymkode: e9daf...f45

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

jeg er 10 uker på vei i dag. Var på ultralyd og fikk se den lille i dag <3 
Jeg vet at vi kun hadde sex en gang den mnd jeg ble gravid. vi hadde sex 24.10. Jeg klarer ikke få dette til å stemme med hvor mange uker jeg er på vei? er ikke det litt rart? trodde de regnet det ut fra første dag i siste mens. men om det er sånn de regner det ut så er jo jeg over 12 uker på vei.. men gyn sa jeg bare var 10. hvordan er det mulig? hehe :P 

24.09 selvsagt :) min mann jobber borte, så dette vet jeg! :) 

Sperm kan leve i deg i ca en uke, og din el kan variere noe. Men det er først på oul man ser helt sikkert, ettersom det er mellom uke 17-20 man kan se hvor modent et foster er med mer sikkerhet :) 

Anonymkode: 2b0ac...c35

Embryoets utvikling kan også variere med noen dager fra eller til. F eks med førstemann brukte vi IVF, og vi vet dermed nøyaktig hvilken dag befruktningen skjedde. Han ble målt til 3-4 dager eldre på første UL og en uke eldre på OUL.

Er nå gravid med andremann og vet når jeg hadde EL siden jeg kjenner det veldig godt. Embryoet ble målt til to dager eldre enn det jeg mener det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...