Gå til innhold

Kaktus bæsj...

Anbefalte innlegg

Ja jeg har det allerede nå! 

Den er ikke svære greiene som kommer ut, men fy å vondt det er! Måtte jaggu sjekke at den lille erten i dag ikke hadde tagger!!!

Dette er jeg vant med at kommer myyyyyye senere i svangerskapet. Jeg er i starten av første trimester og har allerede skjøre tarmer etter to veldig harde svangerskap tidligere. Tvillinger og et barn etter dette på 4,2 kilo er født gjennom den naturlige kanalen....så ikke rart det er litt fucka baki der.. Beklager mangel på bedre ord med fy!!

Jeg klarer ikke dette under et helt svangerskap.. 

Hva skal jeg spise for å få så myk avføring som overhode mulig og ikke legge på meg i bøtter og spann? Ja jeg er den som bare legger på meg ved å se på vann når jeg er gravid.

Og jeg spiser ikke stort for er mye kvalm gjennom hele svangerskapet.

På forhånd takk..

Anonymkode: f1913...677

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144335396-kaktus-b%C3%A6sj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :) Skal jeg la shiafrøene være lenge i Biolaen? Jeg har en pose liggende men har ikke prøvd den ennå.. 

Jeg burde nok drikke mer også, men føler alt bare svulmer i magen.

Tusen takk for svar. Skal definitivt prøve alt dette :) Og yoga trente jeg sist gang jeg var gravid, så er jo bare å ta det opp igjen ;)

HI

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk :) Skal jeg la shiafrøene være lenge i Biolaen? Jeg har en pose liggende men har ikke prøvd den ennå.. 

Jeg burde nok drikke mer også, men føler alt bare svulmer i magen.

Tusen takk for svar. Skal definitivt prøve alt dette :) Og yoga trente jeg sist gang jeg var gravid, så er jo bare å ta det opp igjen ;)

HI

Jeg pleier å spise de i youghurt, og da lar jeg de gjerne stå over natten. Men er godt når det bare har stått en time eller to også :) (pleier å ha et par ss frø i et middels stort glass med youghurt, da blir det "pudding" konsistens etter et par timer) 

Anonymkode: 3eef8...d05

Annonse

Nesten glad du skriver innlegget. Har det på samme måte og legger på meg noe helt vanvittig når jeg går gravid.

Går fort fra 50 til 90 kg :/  Å det uten å spise særlig, kroppen bare sparer på ALT!

Jeg sværger til linfrø! Jeg legger ei spiseskje i bløt hver kveld og " drikker" det sammen med et glass vann hver morgen.

Det hjelper utrolig mye og anbefales til alle! Føler ikke chiafrø har samme effekten, men mulig det også gjør litt.

Sist jeg gikk prøvde jeg laktulose.. noe av det verste jeg har prøvd, da jeg fikk sinnsykt med luft  i magen som luktet fra andre verdenskrig. Anbefales ikke!!!

Anonymkode: fee38...0c7

Takk, jeg må jo bare prøve alt! Selv har jeg ikke spist stort til nå, men tidligere svangerskap spiste jeg alt jeg kom over..

Nå selv uten mat er det gasslekkasje i baken og munnen min lukter dritt selv etter tannpuss..

Takker for svar! Alt må prøves ;)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...