Gå til innhold

Dere med beige sofa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge har dere på veggen og på teppet? Lyst å gjøre noe nytt. Er så lei av grå vegger. Har tenkt på en varm farge på veggen kanskje Marrakesh og en mørkere fond vegg i stuen. Hva syns dere?

Anonymkode: 4a4be...085

Skrevet

Eggehvit

Anonymkode: 631d7...ed6

Skrevet

En del av stuen er "Oslo blå", resten en veldig lys blå jeg ikke husker navnet på nå. (Jeg liker "retro" farge kombinasjoner) Sofaen har beige puter, og mørkebrunt skinn på alt annet, teppet er grov ull med elementer av brunfargen i seg.

Anonymkode: 52f0b...8b8

Skrevet

Har Marrakesh på veggen faktisk. Skulle gjerne hatt en litt mørkere farge, feks sober. Hadde droppet fondvegg og malt alt😊

Anonymkode: 6ff08...8f2

Skrevet

Hadde det før. Da hadde vi en slags dyr, dus rødfarge på veggene. Rødt er jo selvsagt for spesielt interesserte, og vi hadde dessuten veldig mange hvite elementer og mye lysinnslipp fra store vinduer ut mot en vidstrakt utsikt, så da gikk det an.

Jeg syns den Marrakech virket litt mørk og dyster.

Anonymkode: 54c99...53e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hadde det før. Da hadde vi en slags dyr, dus rødfarge på veggene. Rødt er jo selvsagt for spesielt interesserte, og vi hadde dessuten veldig mange hvite elementer og mye lysinnslipp fra store vinduer ut mot en vidstrakt utsikt, så da gikk det an.

Jeg syns den Marrakech virket litt mørk og dyster.

...mente ikke dyR rødfarge, men DYP.

Skrevet

Har "sand".

Anonymkode: 90afd...f3e

Skrevet

Eggehvit har vi på veggene. Bryter opp det lyse med puter og tepper som jeg bytter rundt på når jeg er lei fargene. 

Skrevet

Blått er veldig fint sammen med beige sofa.

Anonymkode: 20022...63a

Skrevet

Takk for tips folkens, har sett Marrakesh hjemme hos venninner hun ene har det i nesten hele underetasjen. Syns det ble lunt og koselig. Men kanskje eggehvit teppe hadde vært noe, men blir det mye i samme farge når sofaen min er i fargen sand? Hmm

Anonymkode: 4a4be...085

Skrevet

Har Marrakesh og sober på stua faktisk.elsker fargene.sober er ganske mørk,men vi har mange vinduer og mye dagslys så det går fint.

Har malt med fargene bølger og gruve nå nylig i en annen etasje i huset,det ble knall lekkert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...