Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #1 Del Skrevet 26. november 2017 Hadde tenkt å lage saft av bærene i fryseren og tenkte å kjøpe en saftkoker. Hvor i alle dager kjøper man det? Søkte på Kitchn og Christiania glassmagasin sine sider og ingen av dem har i hvert fall. Anonymkode: 10c7a...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serepta Skrevet 26. november 2017 #2 Del Skrevet 26. november 2017 Jernia har pleid å ha. Men det er nok litt utenfor sesong, så jeg ville spurt dersom de ikke har i butikken . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #3 Del Skrevet 26. november 2017 1 minutt siden, Serepta skrev: Jernia har pleid å ha. Men det er nok litt utenfor sesong, så jeg ville spurt dersom de ikke har i butikken . Det var lurt! Skjønner jo at det er utenfor sesong, men tenkte rett og slett ikke på å kjøpe det i sesong... Anonymkode: 10c7a...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #4 Del Skrevet 26. november 2017 Min er kjøpt på felleskjøpet. Vil tro de har på butikker som jula, rusta osv. Anonymkode: b6db2...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november 2017 #5 Del Skrevet 26. november 2017 Jernia ja. Og hvis du bor i Oslo, prøv Hegdehaugens jernvarehandel. De har garantert. Anonymkode: 4d1f6...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå