Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #1 Skrevet 25. november 2017 Jeg er blitt kallt inn på andregangsintervju med case. Vi får casen dagen før. Jeg er kjempenervøs. Redd for å ikke ha noe å si. Noen som har erfaring? Det eneste jeg vet er at det ikke er i gruppe og ikke rent faglig. Noen råd? Anonymkode: bdad3...93f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #2 Skrevet 25. november 2017 Ble presentert tre caser. Den ene var veldig generell og enkel, mens de to andre inneholdt en del dilemmaer somnvar utfordrende å ta stilling til. Nå aner jeg ikke hva slags jobb det er snakk om for din del, men mitt råd er å bruke fornuften og stole på deg selv. Er du kvalifisert skal ikke casene være uoverkommelig. Anonymkode: 88d68...cb5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Ble presentert tre caser. Den ene var veldig generell og enkel, mens de to andre inneholdt en del dilemmaer somnvar utfordrende å ta stilling til. Nå aner jeg ikke hva slags jobb det er snakk om for din del, men mitt råd er å bruke fornuften og stole på deg selv. Er du kvalifisert skal ikke casene være uoverkommelig. Anonymkode: 88d68...cb5 Takk for råd! Er innen energibransjen, men vet ikke om det kommer til å være direkte knyttet til bransje. Anonymkode: bdad3...93f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 Har erfaring både med å være på intervju med case + lage case til intervju. Vi ønsker å se hvordan kandidaten tenker og resonnerer. Det er ikke konklusjonen som er mest viktig, det er hvordan du ville jobbet for å komme til en konklusjon. Anonymkode: d7c4d...6e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå