Gå til innhold

Erfaring med caseintervju?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt kallt inn på andregangsintervju med case. Vi får casen dagen før. Jeg er kjempenervøs. Redd for å ikke ha noe å si. Noen som har erfaring? Det eneste jeg vet er at det ikke er i gruppe og ikke rent faglig. Noen råd? 

Anonymkode: bdad3...93f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble presentert tre caser. Den ene var veldig generell og enkel, mens de to andre inneholdt en del dilemmaer somnvar utfordrende å ta stilling til.

Nå aner jeg ikke hva slags jobb det er snakk om for din del, men mitt råd er å bruke fornuften og stole på deg selv. Er du kvalifisert skal ikke casene være uoverkommelig. 

Anonymkode: 88d68...cb5

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ble presentert tre caser. Den ene var veldig generell og enkel, mens de to andre inneholdt en del dilemmaer somnvar utfordrende å ta stilling til.

Nå aner jeg ikke hva slags jobb det er snakk om for din del, men mitt råd er å bruke fornuften og stole på deg selv. Er du kvalifisert skal ikke casene være uoverkommelig. 

Anonymkode: 88d68...cb5

Takk for råd!

Er innen energibransjen, men vet ikke om det kommer til å være direkte knyttet til bransje. 

Anonymkode: bdad3...93f

Skrevet

Har erfaring både med å være på intervju med case + lage case til intervju. 

Vi ønsker å se hvordan kandidaten tenker og resonnerer. Det er ikke konklusjonen som er mest viktig, det er hvordan du ville jobbet for å komme til en konklusjon. 

Anonymkode: d7c4d...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...