iskaffe☕️ Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 hei! vi var på en privat uke 9.Fikk innkallelse til OUL i dag, som ikke blir før uke 20+noe. Jeg lurer på, tror dere det mellom di to går ann å få en på sykehuset? jeg har forøvrig mistet i juli i uke 8 og har fler spontanaborter bak meg.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Det må du prate med legen din om. Jeg har selv Antitrombinmangel og fire SA (morkakesvikt) bak meg før jeg fikk mine to barn (siste er en mnd gammel nå). Frem til Oul måtte jeg ta privat, og etter det fikk jeg vekstestemeringer hver 3.uke. Dette fordi før det så gjør sykehuset lite for å stoppe/hindre fødsel/sa. På siste fikk jeg henvisning fra fastlegen, og betalte bare egenandel. Gynekologen (privat) var grei og satt opp ul i uke 8,10 og 13 før oul (og sykehuset tok over) i uke 19 Anonymkode: 9cc67...89b
nimmelim Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 Det tror jeg ikke. Du kan selvsagt prøve å få henvisning av lege, men hvorfor ikke bare ta en privat ul når fu vil? Har jeg gjort
iskaffe☕️ Skrevet 25. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2017 den private har ikke ledige timer i hytt og pine. jeg bestilte time i sommer å fikk i desember, beste hun kunne gjøre da jeg ble gravid var å gi meg en time i november. sååå , og det er bare en her jeg bor.
iskaffe☕️ Skrevet 25. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2017 måtte da altså bytte timen i desember med den i november. og det tok meg mange dager å få byttet.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2017 #6 Skrevet 25. november 2017 Hvis du har mistet flere ganger, så er du kanskje under utredning? Er under utredning selv, og har fått beskjed om at dersom jeg blir gravid igjen, så skal jeg ta kontakt med en gang, og vil få tettere oppfølging. Kan ikke si nå va det egentlig innebærer, da jeg ikke er gravid enda, men det hørtes ut som jeg får tettere ultralydundersøkelser bl.a. Anonymkode: 6cdd7...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå