Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 Baby 9 mnd blir kald av Ä ligge ute i vogna uten ull. Har prÞvd med ullundertÞy men den reagerer han pÄ. Noe jeg egentlig var forberedt pÄ siden han har atopisk eksem. Kan dere anbefale meg en type ull deres barn har tÄlt? Har hÞrt om merinoull og bambus. Er det noe som er verdt Ä prÞve? Anonymkode: da825...d69
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 Du mÄ bare ha flere lag med klÊr, bomull innerst, sÄ fleece og ytterst en god vinterpose. Mine atopikere har aldri vÊrt kalde... Bambus er mykt, men ikke noe bedre enn bomull. Mine litt eldre barn bruker superundertÞy, tÄler du ikke ull sÄ tÄler du ikke ull. Anonymkode: 58261...a5a
tante grusom master of law Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 Da tÄler han ingen ull. Du fÄr bare kle pÄ ham bedre.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #4 Skrevet 23. november 2017 Hvis du har bomull innerst, sÄ kan du kanskje ha ull ytterst? Eks: bomullsstrÞmpebukse og body, et mellomplagg i bomull pÄ overkroppen og strikket ullbukse og ullgenser ytterst. Samt tykke votter og lue pÄ. Og inn i en varm vinterpose. Evt bare fleece dress istedenfor ull. Anonymkode: 20225...45b
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #5 Skrevet 23. november 2017 Min tÄler ull med bomull inni, f.eks. Devold. Men hun er ikke veldig plaget. Anonymkode: d6544...382
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #6 Skrevet 23. november 2017 Jeg har ogsĂ„ ei med atopisk eksem, dog ikke veldig plaget, men det kommer mer eksem nĂ„r hun bruker ull og blir veldig varm. Vi har brukt bambus/ull fra Joha , Hust&Claire og CeLaVi i noen uker, og det tĂ„ler hun bra âș Da har vi ulldress utenpĂ„ og det gĂ„r fint ogđ NĂ„r jeg noen ganger har prĂžvd rene ullklĂŠr (merinoull) kommer det mye mer eksem. Anonymkode: ce191...17e
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #7 Skrevet 23. november 2017 Det er like viktig hva han ligger PĂ som gva han har over seg. Lammeskinn er supert Anonymkode: 696f7...8de
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #8 Skrevet 23. november 2017 Han har bomull innerst,fleece kosedress og dunpose. Kald pÄ fÞttene og oppover bena. Varm i nakken og ellers. Da har jeg tydeligvis kledd han feil da. Noen tips til hvordan jeg kan kle ham bedre? H.i Anonymkode: da825...d69
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #9 Skrevet 23. november 2017 Om han har bomull innerst kan det godt hende det gÄr helt fint med strikkede sokker utenpÄ der igjen. Mamma strikket og tovet ullsokker et Är, det blir tykke gode "ladder" som er fine Ä ha utenpÄ bomullstrÞmebukse/bomullsokker. Det ene barnet mitt tÄler helt fint type ulvangsokker/trysilsokker som det er litt ull i, mens det andre barnet ikke makter slike sokker heller. Anonymkode: 58261...a5a
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #10 Skrevet 23. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har bomull innerst,fleece kosedress og dunpose. Kald pÄ fÞttene og oppover bena. Varm i nakken og ellers. Da har jeg tydeligvis kledd han feil da. Noen tips til hvordan jeg kan kle ham bedre? H.i Anonymkode: da825...d69 Hva har han pÄ beina da? Anonymkode: da22e...941
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #11 Skrevet 23. november 2017 Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev: Hva har han pÄ beina da? Anonymkode: da22e...941 Strikkede sokker fra oldemor men de har ikke hjulpet noe. Han var aldri kald fÞr gradene ble minus. Synes det er sÄ vanskelig for han sover gjerne 2 timer ute og stortrives i vogna. Men vil jo ikke at han skal vÊre kald pÄ bena og oppover lÄrene. H.i Anonymkode: da825...d69
Anonym bruker Skrevet 23. november 2017 #12 Skrevet 23. november 2017 Du kan jo pakke et fleecepledd eller tynt ullpledd over fleecedressen, inni posen. Det lune litt mer. đ Anonymkode: 9f2b8...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ