Gå til innhold

Vaksine - Ikke glem hva vi vaksinerer mot

Anbefalte innlegg

Vi i Norge er så privilegerte at vi har lett for å glemme hva vi faktisk unngår pga. vaksiner.

http://www.independent.co.uk/news/world/americas/polio-iron-lung-survivors-photos-lives-inside-ventilators-a8070881.html

Anonymkode: 7f09f...a02

Fortsetter under...

Jeg er enig, men har ikke gitt jentene gardasil sa forskningen viser konsekvenser jeg ikke vil utsette de for. Det er alt for lite forsket på og jeg setter ikke slike vaksiner i barna mine ukritisk

Anonymkode: 9f13d...869

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig! Kun privilegerte prinsesser i en gjennomvaksinert befolkning kan være så slurvete og ego at de begynner å "shoppe" i vaksineprogrammet!

image.jpg

Anonymkode: b2270...4fe

Utrolig bra bilde 

Anonymkode: 154bc...070

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig, men har ikke gitt jentene gardasil sa forskningen viser konsekvenser jeg ikke vil utsette de for. Det er alt for lite forsket på og jeg setter ikke slike vaksiner i barna mine ukritisk

Har du ikke følgt med i media de siste dagene? Allerede nå begynner vi å ser de positive virkningene av HPV-vaksinen. Eneste som er trist, er at barna ikke får den beste hpv vaksinen. Anbefaler deg å revurdere det, før det er for sent. Vi vaksinerer både gutten og jenta vår med Gardasil 9. Har ikke hatt noen bivirkninger. Ikke så kult med kreft heller, bare fordi mor var skeptisk til vaksiner.

Anonymkode: 7f09f...a02

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke blir påvist noen samanheng mellom ME og vaksinen. Jeg foretrekker uansett risiko for ME enn kreft.

Anonymkode: 7ad18...b79

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...