Gå til innhold

Hva synes dere im dette navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker på navn. Hva synes dere om Winter (uttales vinter) som guttenavn til en gutt som blir født i januar:)

Anonymkode: f56f3...af2

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt usikker på navn. Hva synes dere om Winter (uttales vinter) som guttenavn til en gutt som blir født i januar:)

Anonymkode: f56f3...af2

Åh, da tenker jeg på han ustabile mannen i julekalenderen Snøfall! Litt smårart på en norsk unge (som jeg antar at det er? )

Skrevet

Jeg synes du gjør helt rett når du er usikker på det.  Fortsett med det. ( Er du helt ute?? Du kan ikke kalle ungen Winter!?!) 

Anonymkode: 48fbd...729

Skrevet

Jeg søkte på SSB. 

Det er 82 som heter Winter til etternavn, og 4 kvinner (!) i Norge som heter Winter til fornavn.

Anonymkode: d1de6...099

Skrevet

Jeg liker ganske godt spesielle navn, men dette ble litt for spesielt, synes jeg😉

Skrevet

Har en venninne i USA som heter Winter, egentlig veldig fint og kult meeen helst til en jente kanskje?

Skrevet

Det er etternavn....

Anonymkode: f2be1...077

Skrevet

Kjenner ei jente som heter Vintra :-)

Ser ingen grunn til at noen skal skrive stygt og nedlatende til trådstarter. Jeez 

Skrevet

Altså jeg tenker på "Skuespiller Vinter" i Fjolls Til Fjells, jeg da 😁 Han var mann. Kanskje et navn som var mer vanlig før, men.. 

Anonymkode: 5da0a...f7b

Skrevet

Ikke helt min smak.

Anonymkode: 885b7...43e

Skrevet

For meg høres det ut som etternavn. Hva med Walter, Werner..?

Skrevet

De jeg kjenner som heter det heter Winther til etternavn... 

Anonymkode: a2377...7be

• 2 uker senere...
Skrevet

Fint navn, men jentenavn! 

Anonymkode: 59219...fa3

Skrevet
På 23.11.2017 den 8.52, Anonym bruker skrev:

Jeg søkte på SSB. 

Det er 82 som heter Winter til etternavn, og 4 kvinner (!) i Norge som heter Winter til fornavn.

Anonymkode: d1de6...099

Jeg kjenner en familie som har det som etternavn. Og ville uansett ikke tenkt på muligheten som fornavn. 

Anonymkode: 648c6...2c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...