Gå til innhold

Er åreknuter så vondt?

Anbefalte innlegg

Har i flere dager nå hatt ubehag/smerte bak på venstre legg. Tenkte jeg hadde strukket noe, men det blir bare verre og verre og nå stikker det ut en blodåre når jeg står oppreist - en klump... og det stråler både opp i kneet og nedover i beinet...

Vondt hele tiden også når jeg ikke beveger meg, men å gå i trapper er det verste. Og det virker som om det blir verre av å ligge, hver morgen er det vondere enn dagen før.

Det er ikke ekstreme smerter altså, men det er temmelig vondt ;)

Gjør åreknuter virkelig så vondt!? Jeg er nemlig arvelig belastet for det og gruer meg i tilfelle til flere... noen med erfaring? 

Anonymkode: 9f5e9...d6c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144334883-er-%C3%A5reknuter-s%C3%A5-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, åreknuter kan være skikkelig vondt.

Det positive med at de er vonde er at det er det gratis å få de fjernet ;)

Er de bare stygge kosmetisk må vi selv dekke å ta de vekk, men gir de smerter og plager får du henvisning til fjerning på statens regning.

Anonymkode: 16c9b...a09

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, åreknuter kan være skikkelig vondt.

Det positive med at de er vonde er at det er det gratis å få de fjernet ;)

Er de bare stygge kosmetisk må vi selv dekke å ta de vekk, men gir de smerter og plager får du henvisning til fjerning på statens regning.

Anonymkode: 16c9b...a09

Det kommer jeg nok til å trenge :-D

det var ikke blodpropp, men hva som forårsaker smertene var uvisst, så tok masse blodprøver og måtte se an ut uka :-)

Anonymkode: 9f5e9...d6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...