Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 He he, jeg har nettopp skjønt at danseskøyter kjøpt i vanlig sportsbutikk ikke er skilt i det hele tatt. Det betyr at mitt barn alltid har gått på uslipte skøyter, men siden vi alltid kjøper skøyter brukt på Finn så er ikke mitt barn det eneste 😉 Uansett, noen som vet om man burde slipe? Anonymkode: 8b845...f02
Førstemann Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Ja, alle skøyter bør slipes. Vi sliper ved sesongstart. Barna får bedre kontroll på slipte skøyter.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 kjære vene...selvfølgelig skal de slipes. .Blir jo en helt annen opplevelse for barnet (eller voksne) å gå på skøyter som er slipt. Bedre feste etc.... Anonymkode: 2c9de...a77
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #4 Skrevet 17. november 2017 Hjelpes, selvfølgelig!! Har tre aktive skøytebarn og sliper skøyter i den lokale ishallen. Google hvis du bor i Oslo eller hør med den lokale idrettsforeningen om slipemuligheter. Sportsbutikker kan ødelegge skøyten, de sliper som regel utrolig dårlig. Men bedre enn ingenting. Anonymkode: 84f13...9a9
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 😂😂😂 Ja jeg skjønner at jeg har null peil. Men det har virkelig mange andre og, for alle skøytene vi har kjøpt på Finn har vært uslipte. Men nå er jeg opplyst og vet hva jeg skal gjøre. Takk😊 Anonymkode: 8b845...f02
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #6 Skrevet 17. november 2017 Har aldri slipt en eneste skøyte...... Har vel skjønt at man skal gjøre det men..... vi gjorde det aldri da vi var barn og det finnes hverken skøytehall eller sportsbutikk i nærheten her! Anonymkode: e1235...bf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå