Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #26 Skrevet 16. november 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjæresten min har nettopp byttet mobil, da han ikke hadde nok minne på sin gamle. Den gamle iphonen var bare et par år gammel, og fungerte bra. Jeg fikk tilbud om å overta den, gratis selvfølgelig, siden min mobil begynnerkurs å bli gammel (men funker bra ennå). Siden jeg alltid har hatt Android telefon og er veldig vant til det, så har jeg egentlig ikke lyst til å bytte til iPhone. Så jeg sa dette til han, han vet dette godt fordi jeg har sagt det mange ganger. Han insisterte litt, og så nevnte jeg at hvis jeg fikk den så kunne jeg gjøre hva jeg ville med den...hint hint (selge.den f.eks og kjøpe en Android i stedet). Men nei, det var ikke greit for han. Det var ikke noe krise, min mobil funker greit. Jeg har litt stusselig med penger for tiden, det vet han, så ikke bare bare for meg å kjøpe ny. Men må jeg, så har jeg noe sparepenger som jeg kan bruke til dette. Etter at han sa nei, at jeg ikke kunne selge den, og jeg takket nei til mobilen, så ble han litt rar...akkurat som om han ikke skjønte hvordan jeg kunne takke nei til en slik gave og juble (jeg er veldig lite materialist, det vet han også). Når jeg tenker meg om i motsatt tilfelle, om jeg gir en mobil til noen som trenger, som en gave, og denne personen hadde ønsket å selge den for å kjøpe én som passet bedre, eller uansett grunnen, så hadde jeg ikke hatt noe å si på det, det blir for meg smålig. Hva synes dere? Anonymkode: 32f7b...c46 Jeg synes du er veldig smålig! På den ene siden sier du at du ikke trenger ny telefon, at du er lite materialistisk, at din nåværende telefon fungerer fint og at du evt har sparepenger du kan bruke hvis du evt vil kjøpe ny android telefon Samtidig virker du veldig snurt over at kjæresten din ikke synes det er greit at du selger hans telefon for å bruke pengene for å kjøpe en annen telefon til deg selv. Ditt eksempel, om at du ikke hadde brydd deg dersom en person som fikk mobil av deg solgte denne for p kjøpe en annen, gir lite mening. Her snakker du jo om å given mobil til en dom TRENGER det. Men fu påpeker jo veldig at du IKKE trenger ny mobil! Anonymkode: 14c8f...5df
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #27 Skrevet 17. november 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Den er jo tydeligvis ikke god nok for han, så hvorfor skulle du bli overlykkelig over den? Anonymkode: 4cd11...046 Enig. Anonymkode: b1457...7dc
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #28 Skrevet 17. november 2017 Er så glad vi ikke har sånne bekymringer i hverdagen. Anonymkode: 392cd...847
Pobie Skrevet 17. november 2017 #29 Skrevet 17. november 2017 Mannen min har aldri tilbudt meg sin gamle mobil, han selger dem, og jeg selger mine gamle mobiler og. Hvis min var gammel kunne han nok tilbudt meg sin gamle, men hvis jeg ikke hadde hatt lyst på den hadde han solgt den selv. Jeg ville ikke tatt imot for å selge den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå