Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med vippeløft her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde vippe extensions, hadde de på i 2 uker. Måtte ta de av, ble ikke vant til de. Også synes jeg de ble stygge etter en uke. Nå skal jeg prøve vippeløft med farge. Skal vente 1 uke før noen av mine vipper knakk. 

Noen som vil dele sine erfaringer med vippeløft? 

Anonymkode: a8b9d...88b

Skrevet

Jeg opplevde det samme som deg. Prøvde så vippeløft med farge og det fungerer veldig bra. Men litt kjedelig å ligge en time mens det setter seg. Så har sluttet med det. Tar heller å kun farger vippene innimellom. Har også endelig fått til vippebøy med tang. Fungerer mye bedre når jeg bøyer rett etter dusj.

Anonymkode: 901d2...20d

Skrevet

Vippeløft ser så Harry ut. Med liten h

Anonymkode: 6d44b...ef1

Skrevet

Nå skjønte jeg hva de har gjort alle de som ser ut som om de vrenger øyelokket ha ha ha takk! Hva med å prøve castor oil og få naturlig lange øyevipper?...

Skrevet

Hvordan virker castor oil? 

Og hva er vippeløft? 😀

Anonymkode: d6d3a...00c

Skrevet
53 minutter siden, amandine skrev:

Nå skjønte jeg hva de har gjort alle de som ser ut som om de vrenger øyelokket ha ha ha takk! Hva med å prøve castor oil og få naturlig lange øyevipper?...

Hvordan bruker man castor oil? Og det fungerer?

Anonymkode: 29cab...d14

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan bruker man castor oil? Og det fungerer?

Jeg pensler det på med en tynn spiss børste langs vippekanten,  og tar gjerne litt på vippene med en børste. Google det så finner du masse info.

Skrevet
10 minutter siden, amandine skrev:

Jeg pensler det på med en tynn spiss børste langs vippekanten,  og tar gjerne litt på vippene med en børste. Google det så finner du masse info.

Takk :) Og du merker forskjell?

Nå måtte jeg google vippeløft og, og skjønte nå kommentaren din om vrengte øyelokk :D

Skrevet (endret)
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk :) Og du merker forskjell?

Nå måtte jeg google vippeløft og, og skjønte nå kommentaren din om vrengte øyelokk :D

Stor forskjell,  hadde vanlige og har nå lange og fyldige.

Endret av amandine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...